تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

پس از این که کمپانی ZTE در کنفرانس CES ما را با محصول موبایل مبتنی بر جمع سپاری (crowdsourced) شگفت زده کرد، این سازنده تجهیزات الکترونیکی چینی در یک اقدام جالب دیگر، یک فروم به نام Z-community ایجاد کرده تا بتواند نظرات و آرای مردم را جمع آوری نماید.
شما می توانید در این فروم ثبت نام کرده و پیشنهاد دهید که این شرکت محصول موبایل بعدی خود را با چه رویه ای بسازد. شما باید تکنولوژی هایی که تا سال آینده قابل دسترسی هستند انتخاب کنید و محصول نهایی باید قابل خرید توسط عموم مردم باشد. به نظر می رسد این رویه به یک گوشی موبایل خیلی معمولی و پیش پا افتاده منجر گردد.
مشوّق های زیادی برای عضویت در فروم وجود دارد. نه تنها شما می توانید ایده های خود را توسط شرکت ZTE اجرایی سازید، از اولین دریافت کنندگان محصول جدید خواهید بود. همچنین یک قرعه کشی برای سفر به کنفرانس CES در لاس وگاس برگزار می شود.
باید خاطر نشان کرد حقوق معنوی محصول آینده کمپانی ZTE متعلق به خود این شرکت خواهد بود. ضمناً نامگذاری گوشی نیز از طریق همین فروم و بر اساس نظرات کاربران انجام خواهد شد. شاید این اولین باری باشد که یک کمپانی از نظرات مردم در ارتباط با یک محصول خاص بهره می برد، اما دریافت پیشنهادهای مردمی قبلاً نیز انجام شده است. برای مثال در ماه ژوئن موزیلا از کاربران خواسته بود لوگوی جدید خود را طراحی کنند. با این حال به نظر می رسد کمپانی ZTE می خواهد کاربران را بیشتر از طراحی یک لوگو با خود شریک نماید. پس اگر ایده جدیدی دارید، سریعتر بجنبید تا دیگران زودتر از شما آن را پیشنهاد ندهند!

برچسب هاZTE
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رام ویندوز 10 برای شیائومیMi 4 در اول ژوئن