اپلیکیشن
الناز فرجی۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت

مسنجر فیس بوک به زودی شلوغ‌تر خواهد شد.
رهبر مسنجر در یک مصاحبه در روز سه سه شنبه گفت که بیش از 10000 توسعه دهنده‌ی ربات‌های سازنده برای پلت فرم پیغام رسانی فیس بوک وجود دارد.
Stan Chudnovsky در گفتگو در مصاحبه‌ای در TechCrunch Disrupt روز سه شنبه بیان کرد که در حال حاضر «ده‌ها هزار» توسعه‌ دهنده‌ی بر روی ربات‌ها برای پلت‌فرم وجود دارد. که نشان دهنده‌ی افزایش صعودی تعداد ربات‌هایی هست که در این چند دهه از ابتدا راه‌اندازی شدند.
در حالی‌که این واضح نیست که چگونه بسیاری از ربات‌های جدید فیس بوک از کنفرانس توسعه‌ی دهنده‌ی ماه گذشته‌ی F8 راه‌اندازی شدند، این به وضوح مشخص است که شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر در حال نزولی کردن فرایند برای شرکای توسعه دهنده می‌باشد. مدیر مسنجر یعنی Peter Martinazzi قبلا بیان کرد که این شرکت تصمیم دارد که در ابتدا یک رویکرد آهسته را به منظور کمک به محافظت در برابر هرزنامه‌ها و دیگر نگرانی‌های امنیتی – در میان دلایل دیگر- پیش بگیرد،  اما این حس را به وجود می‌آورد که فیس بوک به دنبال سرعت بخشیدن روند برای توسعه دهندگان کنونی است که گاهی اوقات باید از راه‌اندازی اولیه یاد بگیرند.
با وجود اعتیاد به مواد مخدر اولیه در پیرامون پلت‌فرم ربات جدید فیس بوک، اولین موج ربات‌ها تا حد زیادی تحت تاثیر بودند. بسیاری باگ‌دار بودند و به عنوان اسپم یا فایل هرز می‌آمدند.
زمانی‌که پرسیده می‌شوید که آیا چیزی در مورد راه‌اندازی اولیه وجود دارد یا نه، او گفت که تیم تمایل دارد که زمان بیشتری را برای قرار دادن برخی از جزئیات داشته باشد.
اما او اشاره کرد که به روز رسانی‌ها و بهبودها سابقا آسان‌تر بودند، فیس بوک قادر به شروع یادگیری درباره‌ی این بود که چطور ربات‌ها به کار گرفته می‌شوند.
تیم مسنجر همچنین «به طور فعالی در حال کار بر روی» ایجاد یک سیستم تحلیلی برای توسعه دهنده‌هاست به طوری که آن‌ها بتوانند چگونگی درگیری کاربران فیس بوک با ربات‌هایشان را با توجه به Chudnovsky را پیگیری کنند، اگر چه او بیان نمی‌کند که چه زمانی ممکن است در دسترس باشد.

برچسب هاbotsFacebook Messenger
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن قابلیت پرداخت به برنامه‌ی پیام‌رسان Facebook