ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تامین سرمایه امین و شرکت ارتباط فردا به منظور ایجاد بستر فناوری ثروت امضا شد.
هدف از این توافق‌نامه ایجاد چارچوب حقوقی برای همکاری و مشارکت دو طرف در زمینه فناوری ثروت (Wealth-Tech) است. مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین در این مراسم در گفت‌وگو با پیوست با اشاره به رویکرد انتخاب شده برای این شرکت گفت: سال‌ گذشته تامین سرمایه امین با انتخاب شعار هوشمندی مالی، تحول دیجیتال را به عنوان اصلی‌ترین استراتژی خود انتخاب کرد و برای اجرایی کردن این هدف خود ‌پس از بررسی شرکت‌های دیجیتال و نواور ونیز آشنا به دانش مالی، شرکت ارتباط فردا ‌‌را به عنوان شریک استراتژیک ‌خود در حوزه نوآوری انتخاب کرد.
سعید بداغی گفت: با توجه به اینکه چالش‌های بانک‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای توسعه یافته معمولا با تاخیر زمانی به تامین‌سرمایه‌های کشور می‌رسد، آن‌ها راه برون‌رفت از این چالش را تحول دیجیتال برگزیده‌‌اند از این رو ما نیز همین مسیر را مورد بررسی قرار دادیم.
همچنین مدیر عامل شرکت ارتباط فردا حامد قنادان نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: شرکت ارتباط فردا تا کنون در حوزه فین‌تک و بانکداری الکترونیکی و بانکداری باز اقدامات قابل توجهی انجام داده است حال با توجه به توسعه بازار سرمایه در نظر داریم با همکاری شرکت تامین سرمایه امین بتوانیم فعالیت‌های مشترکی در زمینه تحول دیجیتالی انجام دهیم.
همکاری در زمینه ابزارهای مدیریت مالی شخصی، معاملات آنلاین مبتنی بر تحلیل داده و هوش مصنوعی، پردازش اطلاعات و مشاوره آنلاین سرمایه‌گذاری، کاربردهای بیگ‌دیتا و یادگیری ماشین در معاملات بورس از جمله محورهای این همکاری است. شراکت و سرمایه‌گذاری مشترک در محصولات و استارتاپ‌های فناوری ثروت از دیگر اهداف این توافق‌نامه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه