کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

به گزارش رویترز شرکت امنیت سایبری Optiv Security، روز جمعه عرضه‌ی عمومی اوراق بهادار شرکت خود را آغاز کرد. بخش عمده‌ی این سهام را گروه سرمایه‌گذاری Blackstone به خود اختصاص داد. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۵ که شرکت‌های امنیت سایبری Accuvant و Fishnet با هم ادغام شدند، شرکت Optiv وجود داشت و از طرفی در سال ۲۰۱۴ ، گروه Blackstone در شرکت Accuvant نیز سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده بود.
شرکت Optiv با هدف توسعه و پیشرفت کارخود و جمع‌آوری منابع مالی ۱۰۰ میلیون دلاری در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت‌نام کرد. این اقدام بیانگر آن است که هم Optiv و هم سهامدارانش، سهام خود را در در عرضه‌ی سهام اولیه ارائه داده‌اند، اما تعداد سهام به فروش رسیده یا قیمت مورد انتظار هنوز اعلام نشده است. پس از پذیرش شرکت‌ Optiv در بورس، فرآیند ارائه‌ی سهام این شرکت که به صورت عمومی برای اولین بار اتفاق می‌افتد، به یک شرکت سهامی عام مبدل خواهد شد.
شرکت مذکور گزارش کرد، ۵/۷ میلیون دلار از درآمد۶۴۸/۸ میلیون دلاری خود را در ۹ ماهه‌ی منتهی به ۳۰ سپتامبر از دست داده است. از سویی Denver ، شرکت Optiv مستقر در کالورادو، در نظر دارد  سهام عادی خود را در بورس اوراق بهادار نیویورک تحت نماد “OPTV" در لیست ثبت کند.

برچسب هاOptiv Security
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل دو ایراد امنیتی مهم Android را برطرف کرد