موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۰ مهر

گوگل قدم دیگری برداشت و Pixel Slate جدید خود را معرفی کرد، دستگاهی جدا شدنی که با iPad Pro و Surface Pro رقابت می‌کند. Pixel Slate تبلتی با سیستم عامل Chrome و صفحه‌ی کلیدی قابل جدا شدن است که آن را خیلی شبیه با یک لپ‌تاپ می‌کند. از جمله قابلیت‌هایی که باعث شده این تبلت به مدلی با کیفیت تبدیل شود، بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل به همراه Core i7 همراه شده با ۱۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است.
این تبلت دارای اسپیکرهای استریوی جلویی، دوربین‌های جلو و عقب ۸ مگاپیکسلی، و نمایشگری ۱۲.۳ اینچی است که گوگل می‌گوید سریع‌تر و کارآمدتر از LCD معمول است. Pixel Slate شامل حسگر اثر انگشتی است که بر روی دکمه‌ی پاور قرار دارد و این برای اولین‌بار در یک Chromebook قرار داده شده است. مدیر محصول گوگل گفت Pixel Slate "یک تجربه‌ی مدرن پردازشی" را ارائه می‌دهد.
در حالیکه این تبلت به تنهایی به فروش می‌رسد، اما یک صفحه‌کلید هم برای فروش آن را همراهی می‌کند که گوگل آن را Pixel Slate Keyboard می‌نامد. کلیدهای صفحه‌کلید جدا شدنی مجموعه‌ای از پوشش‌های پلاستیکی به شکل دایره دارد و برای آن‌ها نور پس‌زمینه لحاظ شده است. پشتیبانی از Pixelbook Pen از دیگر قابلیت‌های این تبلت است.
Pixel Slate اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۵۹۹ دلار همراه با پردازنده‌ی Celeron به فروش می‌رسد، اما در صورت دارا بودن گزینه‌های بهتر با قیمت ۱۵۹۹ دلار یا بیشتر فروخته می‌شود. قلم و کیبورد آن هم جداگانه به ترتیب به قیمت ۹۹ و ۱۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه