نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

در‌ ‌حال حاضر Facebook با استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس و صفحه‌های ‌گردان چمدان در فرودگاه‌ سعی در متقاعد‌ کردن مردم به استفاده از محصول Live Streaming ویدئویی خود، Facebook Live دارد.
این شرکت کمپین بازاریابی بزرگی را روز جمعه راه‌اندازی کرد که شامل آگهی‌های تلویزیونی، تبلیغات اتوبوسی و تابلوهای تبلیغاتی است. Facebook از میزان هزینه‌ها سخنی به میان نمی‌آورد، اما همه‌ی آگهی‌ها توسط کارمندان و در خود شرکت طراحی می‌شوند.
Facebook صراحتا تصور می‌کند هر شخص باید ویدئو زنده خلق کند و اظهار داشته است که تعداد کاربران از ماه می چهار برابر شده‌اند. اما Facebook به ‌ندرت تبلیغ می‌کند و این موضوع باعث ایجاد این تفکر می‌شود که سرویس پخش زنده هنوز آن‌قدرها هم متداول نیست؛ حداقل نه با استانداردهای Facebook.
مشکل اینجاست که بسیاری از ویدئوهای زنده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. معلوم است که ساخت یک ویدئوی زنده با محتوای خوب دشوار است و این نشان‌دهنده‌ی آن است که چرا Facebook از بزرگترین سازندگان ویدئو از جمله Vox Media، استفاده می‌کند. اما این تنها مشکل Facebook نیست. Meerkat، یکی از اولین برنامه‌های تبلیغاتی Live Streaming نیز سرویس خود را تعطیل کرد، چراکه به طور منظم نتوانست کاربران را متقاعد به استفاده از سرویسش کند.
آگهی‌های تلویزیونی Facebook نمونه‌هایی از ویدئو‌های زنده‌ی این شرکت و از جمله توضیح چگونگی استفاده از این سرویس را نشان می‌دهد. تبلیغات اتوبوس و بیلبورد نیز گام به گام در جهت استفاده از Facebook Live به کار گرفته می‌شوند. تبلیغات در شهرهای بزرگ  انگلستان و ایالات متحده ادامه خواهند داشت.

برچسب هاFacebook Live
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟