کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

GoPro در روز جاری اعلام داشت که این شرکت ۲۰۰ نیروی کار خود، یعنی در حدود ۱۵ درصد نیروی جهانی شرکت را تعدیل خواهد کرد. این شرکت بیان داشته است که با این تصمیم، ۶۵۰ میلیون دلار در هزینه‌های عملیاتی GoPro در سال ۲۰۱۷ صرفه‌جویی خواهد شد. این تصمیم این شرکت را در مسیر اهداف تعیین‌شده‌ی مدیرعامل آن، یعنی بازگرداندن GoPro به سوددهی در سال آینده قرار خواهد بود.
اما قرار است تا پایان سال میلادی جاری، رئیس هیئت مدیره‌ی این شرکت، Tony Bates، از سمت خود کنارگیری کند. خبر از تعدیل نیرو نیز در شرایطی منتشر شده است که فروش محصولات این شرکت نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.
GoPro اخیرا دچار مشکلاتی در سوددهی محصولات خود شده است. یکی از دلایل مشکلات ایجاد شده برای حوزه‌ی کاری این شرکت، بالاتر رفتن مدت زمان کاری موبایل‌های هوشمند به واسطه‌ی باتری‌شان و هم‌پوشانی کاربردهای آنان با محصولات GoPro اشاره نمود. به عبارت دیگر GoPro همچنان باید مشتریانش را متقاعد به داشتن محصولی از این شرکت کند. از سوی دیگر بازار مملوء از دوربین‌های مشابه محصولات این شرکت، با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر است. به علت دلایلی که عنوان شد، GoPro قصد دارد از شرکتی که تنها تولیدکننده‌ی دوربین است، به شرکت رسانه‌ای تبدیل گردد.

برچسب هاGoPro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoPro دوربین واقعیت مجازی جدید خود را راه اندازی میکند،پلت فرم آنلاین