سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

همان‌طور که می‌دانید پردازنده‌ی Snapdragon 835 بهبود عمر باتری و تجربه‌ی واقعیت مجازی بهتری را به ارمغان آورد. با این وجود Qualcomm نشان داد که مدل 835 نیز مشمول به‌روز‌رسانی‌هایی در حوزه‌ی واقعیت مجازی و ثبت بهتر تصاویر با دوربین نیز می‌شود.
این شرکت اظهار داشت، پردازنده‌ی جدید ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به پردازنده‌ی سال گذشته دارد که منجر به ارائه‌ی کارکرد بیشتر در مصرف روزمره‌ی معمولی خواهد شد. علاوه بر این، تراشه‌ی گرافیکی جدیدی موسوم به Adreno 540، در این چیپست مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین پردازش صدا به منظور تولید صدای طبیعی در محیط‌های مجازی بهبود پیدا کرده و تاخیر بین ردیابی حرکت و آنچه شما بر روی صفحه نمایش می‌ببینید، کاهش یافته است.
این تراشه مبتنی بر واحد پردازش مرکزی ۱۰ نانومتری است که باعث کاهش ابعاد شده و اجازه می‌دهد باتری با حجم بزرگ‌تر در گوشی‌های هوشمند قرار داده شود. همچنین پردازنده‌ی جدید در بخش عکاسی نیز بهبودهایی داشته است و تثبیت کننده‌ی تصویر، سیستم‌های زوم‌، فوکوس خودکار و لرزشگیر دیجیتال بهتر را که مدیون به‌روزرسانی گرافیک و یک پردازنده سیگنال جدیدتر می‌باشد، ارائه شده است. 835‌ از فوتودیود دوگانه در دوربین‌ها و بهبود سیستم فوکوس اتوماتیک ترکیبی پشتیبانی می‌کند. تراشه‌ی Qualcomm همچنین می‌تواند چندین شات را با وضوح بالا و کاهش صدای مزاحم و اضافه کردن جلوه‌های ویژه با یکدیگر ادغام نماید.
علاوه بر مصرف انرژی، Snapdragon 835 در زمینه‌ی پشتیبانی از واقعیت مجازی و افزوده نیز بهبودهایی داشته است. Qualcomm می‌گوید علاوه بر گوشی‌های هوشمند، Snapdragon 835  راه خود را به هدست‌های واقعیت مجازی نیز باز خواهد کرد.

برچسب هاQualcomm
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروهایی که بصورت وایرلس گوشی شما را شارژ می کنند