تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

اگر یک دایره ی مسی بر روی دیوار خود می خواهید، امروز، روز شانس شماست.
ترموستات هوشمند نسل سوم Nest دقیقا یک انقلاب در طراحی محسوب نمی شود، بلکه تنها یک جعبه ی فلزی با یک صفحه نمایش می باشد، اما این شرکت در حال انجام کاری است که جلب توجه کند. آن ها در حال معرفی نسخه هایی از کنترل کننده های دمای هوشمند هستند که در رنگ های سیاه، سفید و یک رنگ مسی بسیار قابل توجه عرضه می شوند. اگر تا به حال فکر میکردید که ترموستات آهنی معمولی بیش از اندازه عجیب بود (و یا به اندازه ی کافی عجیب نبود)، حالا از امکان انتخاب مدلی برخوردارید که با طراحی خانه ی شما بسیار بهتر جور در می آید.


شما لازم نیست چیزی بیشتر از نسخه ی استاندارد 249 دلاری پرداخت کنید تا مدلی که دوست دارید را داشته باشید. اگر در نظر دارید تا برای کنترل دمای خانه ی خود نیز از آرایش مناسبی برخوردار باشید، باید به سرعت دست به کار شوید. در حالی که این رنگ های جدید در حال حاضر در فروشگاه آنلاین Nest موجود می باشند و به زودی در فروشگاه های خرده فروشی نیز عرضه خواهند شد، تنها برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهند بود (Nest زمان دقیق آن را اعلام نکرده است). همچنین اگر به دنبال دوربین های مدار بسته ی Nest برای محیط خارج از خانه ی خود هستید، از دانستن این مطلب که دوربین امنیتی 199 دلاری همین امروز برای سفارش در آمریکا، و در ماه اکتبر برای مشتریان اروپایی، آماده است، خوشحال خواهید شد.


به روزرسانی: در حالی که اول از همه به ما گفته شده بود که رنگ های این نسخه ار محصول به شکل محدودی وجود دارند، Nest به ما گفته است که این طور نیست. می توانید با صبر و بدون عجله خرید کنید، همچنین گفته شده است که دوربین های مداربسته ی خارج از خانه ی Nest در سال 2017 به اروپا خواهند رسید، نه در ماه اکتبر.

برچسب هاSmart thermostatNest
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Raspberry Pi توزیع جدیدی با نام PIXEL برای کاربران بردهایش منتشر ساخت