سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

در صفحات اینترنت تریلر جدیدی از بازی جنگجویی ELEX به نمایش در آمده است. این بازی توسط تیم توسعه ی بازی Piranha Bytes و THQ-Nordic در سبک علمی تخیلی فانتزی منتشر شده است. در این تریلر در مورد خط اصلی داستان و شخصیت های بازی در سیاره ی Magalan توضیحاتی را ارائه می کند.
بازی جنگجویی ELEX به گیمرها اجازه خواهد داد تا علاقمندان به کشف جهان پس از آخرالزمان، احاطه شدن زمین توسط ساکنان و موجودات مختلف، از جمله جهش یافته های فرازمینی را تجربه کنند. توسعه دهندگان این بازی می گویند، در حال حاضر سلاح های زیادی در دسترس بازیکنان قرار نخواهد گرفت و آنها می توانند برای مبارزه از شمشیر، تبر و یا حتی از شعله افکن یا تفنگ پلاسمایی استفاده کنند.
علاوه بر این کسب مهارت های بیشتر شخص اول داستان به نحوه ی بازی گیمر ارتباط دارد. گیمر باید از نظام روابط در بازی استفاده کند و با قبایل مختلف در بازی متحد شود. ارائه ی نسخه ی پریمر بازی برای سال 2017 برنامه ریزی شده است.
اخبار منتشر شده حاکی از آن است که توسعه دهندگان بازی را برای کاربران PC و کنسول های PS4 و Xbox ارائه خواهند داد. البته اگر در دنیای بازی به سر می برید احتمالا می دانید که توسعه دهندگان استدیو Piranha Bytes، بازی محبوب Risen و Gothic را در کارنامه کاری خود دارند. افرادی که به شخصیت های این بازی علاقمندند هم اکنون انتظار بازی جدید این استدیو را می کشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه