پوشیدنی
مصطفی طبری۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

در جریان کنفرانس Google I/O گوگل این فرصت را داشتیم که از میزان پیشرفت اندروید ویر مطلع شویم. این پلتفرم مخصوص دستگاه های پوشیدنی اندرویدی، در این مدت کوتاه راه زیادی را پیموده که این موفقیت را مدیون استقبال توسعه دهندگان مختلف است.
گوگل در این کنفرانس با ارائه اعداد و ارقام میزان محبوبیت اندروید ویر را به مخاطبین نشان داد. بر این اساس، ساعت های هوشمند اندرویدی اکنون دارای اکوسیستمی با بیش از 4000 برنامه هستند.
همچنین این سیستم عامل با دریافت به روزرسانی بر پایه اندروید آبنبات چوبی به مراتب هوشمندتر نیز شده است. این نسخه که اولین بار در ساعت هوشمند Watch Urbane ال جی دیده شد اکنون راه خود را به سایر دستگاه های سازگار نیز باز کرده است.
یکی از ویژگی های مهیج اندروید ویر 5.1.1 پشتیبانی از برنامه هایی همیشه فعال است. این ویژگی به توسعه دهندگان این قابلیت را می دهد تا اطلاعات مشخصی را بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند، حتی زمانی که نور آن کم یا خاموش شده باشد، نمایش دهند. این قابلیت درهای جدیدی را بر روی قابلیت ها و توانمندی های ساعت های هوشمند باز می کند. به عنوان مثال نظارت بر روی پیشرفت ورزشی، مسیریابی و یا حتی دریافت پیتزا ساده ترین کارهایی هستند که با این امکان جدید می تواند انجام داد.
یکی دیگر از تغییرات در نسخه جدید ساده شدن و بهبود تجربه کاربری است. این امر به علت چیدمان جدید در رابط کاربری میسر شده است. اکنون اپلیکیشن ها در کنار سایر ویژگی های ساعت هوشمند قرار گرفته اند تا دیگر نیازی به جستجو در منوهای مختلف نباشد. اطلاع رسانی های نیمه شفاف با قابلیت نمایش بر روی برنامه های در حال اجرا بدون ایجاد مزاحمت یا توقف فعالیت آن برنامه و همچنین تولید خودکار برنامه ها و گزینه هایی که بیشترین میزان استفاده را داشته اند در منوهای مختلف از جمله تغییرات صورت گرفته در رابط کاربری هستند.


حرکات اشاره ای نیز در اندروید ویر 5.1.1 خلاقانه تر شده اند. حالا سیستم عامل استفاده بهینه تری از سنسورهای موجود دارد. کارت های اطلاعات، اطلاع رسانی ها و پنل ها با استفاده از تکان دادن مچ دست به سمت بالا و پایین قابل مرور هستند.
در نسخه جدید همچنین از ویژگی جالب emoji نیز استفاده می شود که اگرچه کاربر را به یاد ویژگی مشابه در اپل واچ می اندازد، اما در واقع کاملاً تفاوت دارد. این ویژگی به این صورت کار می کند که شما یک شکل ساده را بر روی صفحه نمایش نقاشی می کنید، سپس سیستم عامل به شما چند آیکون emote را که به نقاشی شما مرتبط تر هستند را نشان می دهد. شما می توانید از یک یا چند آیکون در پیام های خود استفاده کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

17 تمپلیت زیبا ، به همراه راهنما برای ساعت های اندرویدی ؛ شما جزو کدام دسته هستید؟