ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

مدیرعامل سابق همراه اول با اشاره به درآمد همراه اول در زمان مدیریت خود اظهار کرد:درآمد دولت از همراه اول از 247 میلیارد تومان در سال 84 به 6 هزار میلیارد تومان رسیده است.
وحید صدوقی مدیرعامل سابق همراه اول به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا؛ مهدی صفری، رییس جدید هیات مدیره‌ی مخابرات در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل قبلی و جدید شرکت مخابرات ایران و همراه اول که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با اشاره به گزارشی از مدیریت ۱۲ ساله‌ی خود در این شرکت گفت: میانگین سن شبکه‌ی همراه اول ۲٫۵ سال است. در ۴ سال گذشته ترافیک شبکه‌ی همراه اول هزار برابر شد که از سایر اپراتورها رشد بیشتری داشته است.
صدوقی گفت: روند افزایش تعداد مشترکان همراه اول پس از ورود اپراتور رقیب کاهشی شد. حدود ۲ تا ۳ سال روند رشد متوقف شد و اکنون افرایشی شده است و براساس اخرین آمار رسمی وزارت ارتباطات ۵۷ درصد سهم بازار دارد.
وی ادامه داد: سال گذشته سود توزیعی شرکت ۲۸۶۰ میلیارد تومان بوده که امسال ۳۱۰۰ میلیارد تومان برای EPS سالانه اعلام شده و محقق می‌شود.
صدوقی در ادامه با اشاره به درآمد دولت از این اپراتور عنوان کرد: پرداختی همراه اول به دولت در سال 84، 247 میلیارد تومان بوده و امسال به 6 هزار میلیارد تومان رسیده است.
به گفته‌ی مدیرعامل سابق همراه اول، حاشیه‌ی سود همراه اول از ۹ درصد به ۲۵ درصد در سال ۹۵ افزایش یافته و تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان با نرخ ارزهای متفاوت در همراه اول سرمایه‌گذاری شده است.
این ا‌پراتور اکنون در جایگاه ۲۰ اپراتورهای دنیا از نظر تعداد کل مشترکان و جایگاه ۱۸ از نظر مشترکان اعتباری قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه