سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

تعداد مخاطبان آنلاین بازی مولتی پلیر شبیه ساز میدان جنگ Battlegrounds در تاریخ 16 سپتامبر از گیمر های Dota 2 پیشی گرفت. اطلاعات ذکر شده در سایت SteamCharts به اشتراک گذاشته شده است. به گزارش Steam، تعداد گیمر‌های آنلاین این بازی بلافاصله به 1.3 میلیون کاربر افزایش داشته است.
این برای اولین بار است که بازی جدید استدیو Bluehole از بازی های Dota 2 و Counter-Strike: Global Offensive پیشی می‌گیرد. بازی کامپیوتری Battlegrounds توسط توسعه دهندگان کره‌ای استدیو Bluehole در ژانویه ی سال گذشته رونمایی شد و در 23 مارس سال جاری به علاقه مندان ارائه شد.
در سه روز اول پس از عرضه‌ی این بازی، کمپانی 11 میلیون دلار درآمد کسب کرد. در همان زمان تعداد بازیکنان در سرور بازی حدود 67 هزار نفر بود. در ماه سپتامبر سال جاری، بازی Battlegrounds توسط بیش از 10 میلیون کاربر خریداری شد. این بازی یک شبیه ساز جنگ است. در ابتدای بازی 100 نفر به طور همزمان در قسمت های مختلف یک جزیره فرود می‌آیند.
آن ها باید در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی لوازم مورد نیاز خود را از قبیل کیت کمک های اولیه، سلاح و وسایل دیگر را کسب کنند و سپس با دیگر بازیکنان مبارزه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه