تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور

استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران شرکت کامپیوتری اپل، در مصاحبه ای با خبرنگار فایننشیال ، گوشی Nexus 5X را یکی از گوشی های هوشمند مورد علاقه خود عنوان نکرده است. وی همچنین نگرش خود را نسبت به گوشی آیفون بیان کرده است.


استیو وزنیاک، به همراه استیو جابز و رونالد وین در سال 1976، کمپانی اپل را تاسیس کردند. وزنیاک و استیو جابز به واسطه کامپیوتری به نام اپل I که وزنیاک طراحی کرده بود، اقدام به تأسیس این کمپانی کردند. پس از گذشت زمان، استیو وزنیاک اپل را ترک کرده و مبلغی را به صورت سالیانه به عنوان سهام خود دریافت می کند.
پس از ترک اپل او در کارهای مختلفی از جمله تاسیس شرکت، طراحی های مختلف کامپیوتری، تدریس و همچنین کمک به بنگاه های خیریه کرده است.
او از سال ۱۹۸۷ تاکنون او مبلغی به قیمت ۱۲۰٬۰۰۰ دلار به عنوان دستمزد نیز از اپل به صورت ماهانه دریافت می‌کند. وی مقدار زیادی از پول‌هایش را خرج برنامه‌های عام‌المنفعه اش می‌کند، و همچنان علاقه زیادی به خرید انواع گجت‌های دنیا مانند گوشی‌های هوشمند دارد.
استیو در مصاحبه با خبرنگاران در مورد یکی از دستگاه های مورد علاقه خود گفت. وی عنوان کرد گوشی هوشمند نکسوس 5X برای او جذابیت دارد. وی گفت  USB Type-C در این گوشی برای من جالب است و احساس می کنم یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در گوشی های هوشمند است.


بنیانگذار اپل در مورد تصمیم این شرکت  برای حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز صحبت کرد. وی گفت او با این عقیده کاملا مخالف است و هنوز وقت آن نرسیده که این قسمت از گوشی ها به کلی حذف شود زیرا این نوع اتصال در حال حاضر راحت ترین نوع برای کاربران است و با همه دستگاه های امروزی و بلندگو ها سازگاری دارد . او گفت از کیفیت صدا در هدفون های بی سیم ناراضی است .

برچسب هاNexus 5X
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei می‌توانست تولیدکننده‌ی گوشی Google Pixel باشد