اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۵ تير

اینستاگرم در حال راه‌اندازی فلسفه‌ی "زمان به خوبی گذرانده شده" در ویژگی‌هایش است که به کاربران کمک می‌کند از دور زدن‌های بی‌پایان و حواس پرتی‌ها به خاطر اخبار و اطلاعیه‌ها جلوگیری کنند. امروز اینستاگرم اعلانی را با این مضمون در فید ارائه داد: "شما تمامی خبرهای پست شده از دو روز گذشته را دیده‌اید."
این خصوصیت به ۱ میلیارد کاربر ماهانه‌ی اینستاگرم کمک می‌کند تا گشت‌ زدن‌های فراوان برای جستجو در پست‌های جدید را تمام کنند. در حالیکه مرتب کردن فید با این الگوریتم، نمایش دادن پست‌های جذاب‌تر را بهتر می‌کند، کاربران نگران این هستند که به این دلیل چیزی را از دست بدهند.
در همین حال، TechCrunch متوجه شد که فیسبوک و اینستاگرم قابلیت Do Not Disturb را نشان می‌دهند که به افراد اجازه می‌دهد اعلان‌های برنامه‌ها را به مدت ۳۰ دقیقه، یک ساعت، دو ساعت، یک روز و یا تا زمانیکه به صورت دستی باز گردانده شوند، خاموش کنند.
هر دوی این شرکت‌ها از هر اظهار نظری خودداری کردند. اما به طور کل حالت "You’re All Caught Up" از گشت زدن‌های زیادی که ارزش چندانی هم ندارند جلوگیری می‌کند. و حالت Do Not Disturb با گزینه‌های موقت چندگانه‌اش به افراد اجازه‌ی غیر فعال کردن موقتی برخی خصوصیات را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه