تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

استرالیا چندین روز آفتابی است ، بنابراین در زمینه ی تکنولوژی خورشیدی پیشگام است . در ماه ژانویه ،  استرالیایی ها بسیار هیجان زده بودند که میتوانستند در بین اولین هایی باشند که باتری ذخیره ی انرژی تلسا ، powerwall را نصب میکنند ، و حالا دولت  محدوده ی پایتخت استرالیا (ACT ) در حال تلاش برای آوردن این باتری ها به خانه های بیشتر است . برای رسیدن به این انقلابی آفتابی ، دولت در روز جمعه برندگان طرح جدید را برای نصب حدود 200 واحد باتری جدید در خانه های Canberaa اعلام کرد . زمانی که این باتری ها به پنل های خورشیدی وصل میشوند ؛ میتوانند به انرژی دسترسی داشته باشند و به صاحبان خانه کمک کنند تا کمتر به برق متکی باشند .  سیمون کوربل در بیانیه ای اعلام کرد که  به سه کمپانی ، solarhub  ،actew AGL retail  و ITP renewables 20000 دلار استرالیا از سهم نسل بدی پیلوت ذخیره ی انرژیِ دولت تعلق گرفت .  وزیر گفت که برنامه ی پیلوت به  آزمایش بازار کمک خواهد کرد قبل از اینکه دولت برنامه های ذخیره ی انرژی بیشتری را در 5000 خانه  و محل کار دیگر در cenberran و بین سالهای 2016 تا 20 آغاز کند . 
او گفت " با حمایت از ذخیره ی انرژی در این مراحل اولیه ای که در بازار میگذارند ، ما میخواهیم درها را برای ACT باز کنیم تا در زمینه ی تحقیق تجدید شدنی ها پیشگام باشد و کمپانی های ملی و بین المللی و رهبران این تحقیق را در این فضای قابل پیشرفت جذب کند . " گروه تازه کار تکنولوژِی Reposit power هم بین این 60 تا خواهد بود و همینطور آن دسته از اهالی canberran که باتریش را توسط solar hub نصب میکنند . این مشتری ها قادر خواهند بود تا یک telsa powerwall یا LG RESU وصل شده به خانه شان داشته باشند ، و دولت باعث میشود حدود 3000 دلار استرالیا از پولشان بر حسب هر سیستم پس انداز شود . رئیس اجرایی Reposit ، لوک آزبورن اینها را به mashable استرالیا گفت .
آزبوردن میگوید " آنها همچنین سود وسیله را میبرند که به خانه امکان این را میدهد که در رابطه با استفاده از نیرویش کاملا هوشمند شود . نرم افزار reposit با دانستن الگوهای مصرف خانه باعث میشود که پول قبض برق پایین بیاید و از انرژی به طور موثر تری استفاده شود . "
او گفت " همچنین ذخیره ی باتری را در بازار عمده فروشی پاسخگو میکند تا پول بیشتری را برای اهالی خانه ذخیره کند . ما این نرم افزار را طراحی کردیم که به گروه مصرف کنندگان این امکان را میدهد تا یک ایستگاه نیروی دو مسیره ، سریع و موثر بسازند که میتواند در بازار های عمده فروشی شرکت کند و قبض های برق را کمتر کند . "
او اضافه کرد "دولت ACT  در مسیر درستی از نوآوری قرار گرفته است . من 15 سال است که در زمینه ی انرژی کار میکنم و هیچ وقت مثل الان امیدوار نبودم . ما همه تکنولوژی هایی را که احتیاج داریم را در اختیار داریم ، و فقط باید کمی صبر کنیم تا در بازار گسترش یابد . در طول 10 سال ، ما به گذشته نگاه میکنیم و میگوییم " وای ، چه تغییر شگفت انگیزی ، چه شبکه ی منظمی . "

برچسب هاhome batteryAussies
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

6 راه جالب برای به واقعیت رساندن ایده های فرزندانتان با چاپ سه بعدی