موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

برای دیدن Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle آماده باشید.
HTC به سختی در حال کار کردن بر روی یک جفت جدید از تلفن های هوشمند Desire است که بر اساس گزارش ها کمی دیرتر در این فصل عرضه خواهند شد.
این تلفن های جدید به عنوان Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle شناخته خواهند شد. این اطلاعات جدید با دقت تمام و به همراه اطلاعاتی در مورد آن چه که این شرکت در حال برنامه ریزی بر روی آن است ارائه شده اند که با VentureBeat به اشتراک گذاشته شده است.
Desire 10 Lifestyle یک تلفن هوشمند 5.5 اینچی است که از رنگ های بسیار متفاوتی برخوردار است، که هر یک از آنها از یک فلز خاص و تروتمیز در لبه ها و اطراف لنزهای دوربین، فلش و مدار آنتن برخوردارند. رنگ های مات و جامد، زمانی که صحبت در مورد طراحی می شود، وارد بازی می شوند.
زمانی که صحبت در مورد ویژگی ها می شود، این تلفن باید از سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow برخوردار باشد که با حس HTC جور در بیاید. تلفن Lifestyle ظاهرا از نسخه ای در دسته ی پایین تر این خط تولید برخوردار است. گفته شده است که دوربین اصلی قرار گرفته در پشت این گوشی 13 مگاپیکسل است و از یک فلش LED تکی برخوردار است، در حالی که دوربین جلوی این تلفن به ارائه ی وضوح تصویر 5 مگاپیکسل می پردازد. هر دوی آن ها قادر به ضبط ویدیوی 1080p هستند.
ظاهرا این تلفن ها در پایان سپتامبر عرضه خواهند شد، اما تاریخ دقیق و یا قیمت دقیقی برای هیچ یک از این دو مدل هنوز عرضه نشده است، همچنین ویژگی های Desire 10 Pro نیز ارائه داده نشده است. در هر صورت، به نظر میرسد که هر دوی آن ها مدل های نسبتا خوش ترکیب و ظریفی هستند که می توانند به خوبی به ارائه ی خدمات برای همه ی کاربران بپردازند.
به روزرسانی: همچنین ایوان بیس (افشاگر معروف که به نوشتن قسمت VentureBeat پرداخته است)، به تصاویر مدل دیگر دست پیدا کرده است، Desire 10 Pro که هم در رنگ سفید و هم مشکی موجود می باشد. به احتمال زیاد آن ها نقاظ اشتراک زیادی با HTC 10 مدل بالا ندارند، آن ها با ظاهر متالیک خود بسیار نمایشی تر هستند و حسگر اثرانگشت به پشت گوشی منتقل شده است.

برچسب هاHTC
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فروشگاه اپلیکیشن های واقعیت مجازی HTC در راه است