گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به نظر می‌رسد پس از اینکه تلگرام 850 میلیون دلار سرمایه‌ی اولیه‌اش را افزایش داد، عرضه‌ی اولیه‌ی ارز رمزپایه‌ی میلیارد دلاری این شرکت پیام‌رسان به اولین نقطه‌ی عطف خود رسید.
سندی عرضه شده به بورس اوراق بهادار اوایل هفته‌ی جاری نشان می‌دهد که این پول "برای توسعه‌ی TON Blockchain، توسعه و حفاظت از Telegram Messenger، و اهداف دیگر" افزایش داده شد. این سند به عنوان موافقت‌نامه‌ی خرید ارز رمزنگاری شده توصیف شده که توسط مدیرعامل تلگرام، Pavel Durov به امضا رسیده است.
این مبلغ اولیه به احتمال زیاد مرحله‌ی پیش‌فروش از ICO است که همانطور که ماه گذشته TechCrunch گزارش کرده بود با هدف جذب سرمایه‌ی شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی و جامعه‌ی سرمایه‌گذاری بود. به همین دلیل در مرحله‌ی اولیه‌ی پیش‌فروش سرمایه‌گذاران برای خرید توکن Telegram Gram تخفیف‌های زیادی دریافت کردند.
بر اساس گزارش Bloomberg، در فاز اول پیش‌فروش، هدف شرکت افزایش 600 میلیون دلار بود که تقاضای این رقم را به بیش از 850 میلیون دلار رساند. تقاضای فروش بی‌سابقه‌ی توکن در درجه‌ی اول به دلیل موقعیت منحصر به فرد تلگرام در بین جامعه‌ی رمزنگاری بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه