ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می‌گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه‌ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.
به گزارش ایسنا، عبدالصمد خرم‌آبادی در یادداشتی در این‌ باره نوشت:
به دنبال مصاحبه‌های مکرر وزیر محترم ارتباطات در خصوص احتمال طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه‌ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، خبرنگاران محترم سؤالاتی را مطرح کرده‌اند که پاسخ  سؤالات مطروحه در قالب متن ذیل ارائه می‌شود:
کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایی نیست؛ بنابراین موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه‌ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود.
درخواست وزیر محترم ارتباطات دایر بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه‌ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواستی غیرقانونی و خلاف مبانی حقوقی است.
دادستان محترم کل کشور طی نامه‌ای به‌ طور رسمی غیرقانونی بودن درخواست وزیر را صراحتاً به ایشان متذکر شده‌اند؛ اصرار بر این درخواست غیرقانونی و رسانه‌ای کردن مکرر آن جای تأمل دارد.
اگر کسی فکر می‌کند که طرح مکرر یک درخواست غیرقانونی در رسانه‌ها، منع قانونی آن را مرتفع می‌کند؛ این فکر اشتباه است.
توئیتر یک شبکه‌ی اجتماعی آمریکایی است که کنترل آن در اختیار دشمن می‌باشد. مدیران این شبکه در فتنه‌ی سال 88 صراحتاً از فتنه حمایت کردند. در حال حاضر نیز این شبکه حاوی میلیون‌ها محتوای مجرمانه  است که وزارت ارتباطات به لحاظ فنی امکان پالایش حتی یک مصداق آن را ندارد.
 در این موقعیت که  بیش‌ از پیش نقاب از چهره‌ی پلید آمریکای جهان‌خوار برداشته‌ شده است و دشمنی‌های شیطان بزرگ آشکارتر گردیده، انتظار می‌رود وزارت ارتباطات به جای پیگیری غیرقانونی رفع فیلتر شبکه‌های تحت کنترل آمریکا، پیگیر تحقق شبکه‌ی ملی اطلاعات و حمایت بیشتر از پیام‌رسان‌های داخلی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه