تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

به نقل از یکی از منابع نیویورک تایمز، کمپانی اپل در حال تمرکز بر روی پروژه تیتان و ساخت ده ها خودروی بدون سرنشین این کمپانی است.
بسیاری از شرکت ها در حال کار برای توسعه فناوری و تکنولوژی خودروهای بدون سرنشین هستند. که از جمله این شرکت ها گوگل،  تسلا و اوبر و همچنین خودروسازانی مانند فورد، جنرال موتورز و ... هستند. با این حال اپل تمام دستاورد های خود را در این زمینه مخفی نگه داشته است.
این روزنامه همچنین اعلامک کرده که چندی پیش کمپانی اپل برای پیشبرد پروژه های ماشین بدون سرنشین خود از باب منسفیلد نیز دعوت به همکاری کرده است. باب منسفیلد، نایب رییس ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار در شرکت اپل است. منسفیلد دارای مدرک مهندسی برق از دانشگاه تگزاس در آستین است. او در سال ۱۹۹۹ جذب شرکت اپل شد. محصولاتی نظیر آی‌مک و مک‌بوک در دوره منسفیلد توسعه یافتند.
به گزارش این منابع تمرکز اصلی کمپانی اپل بر روی پروژه تیتان شکل گرفته است. اما جزئیات بیشتری اعلام نشده است. اما چیزی که مشخص است به خدمت گرفتن منسفیلد برای تولید تکنولوژی جدیدی برای خوودرو بدون سرنشین است که از این دستگاه چیزی فراتر ازیک اتومبیل انتظار خواهد رفت.

برچسب هاApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید