تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

شرکت می خواهد این محصول را از خط تولید خود خارج کند آن هم بعد از پنج سال از عرضه اش. اپل در مورد دلیل این اقدام چیزی نگفته.

سخن گوی اپل: صفحه نمایش Thunderbolt از خط تولید خارج می شود. تمام فروشگاه های اپل و فروشندگان لوازم دیجیتال به عرضه این محصول ادامه می دهند اما وقتی دستگاه های موجود به اتمام رسید تولید جدیدی نخواهد داشت، گرچه امکانات دیگری به کاربران مک، که این محصول را در خانه هایشان دارند داده خواهد شد.

پیشبینی چنین خبری زیاد هم دشوار نبود، از آنجا که شرکت های زیادی در بازار هستند که محصولاتی با این مشخصات و با قیمتی کمتر تولید می کنند، و از آنجا که اپل محصولی به نام iMac آن هم با صفحه نمایش 5k عرضه کرده دیگر جای خالی این صفحه نمایش 4k حس نمی شود آن هم با تکنولوژی نسل اول Thunderbolt در حالی که به تازگی نسل سوم آن هم در بعضی از کامپیوتر های خانگی دیده می شود.

در مورد این خبر می توان دو تحلیل محتمل ارائه داد؛ یکی اینکه اپل این عرصه را به طور کلی کنار می گذارد و آن را به شرکت های دیگر می سپارد، و دوم اینکه باید منتظر محصولی جدید آن هم با تکنولوژی نسل سوم Thunderbolt از طرف اپل باشیم.

برچسب ها5KThunderboltiMac
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

صفحه نمایش مستقل 5K اپل، ممکن است از چیپ گرافیکی مخصوص به خود برخوردار باشد