تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

قبل از آنکه یکی از این سخت‌افزارها را خریداری کنید، امتحانش کنید.
در تاریخ هفتم می، شرکت اکولوس نخستین دستگاه‌های خود را برای خرده‌فروشی در 48 فروشگاه پرفروش در کل کشور عرضه می‌کند و مکان‌های بیشتری نیز در تابستان بعدی اضافه خواهند شد.
همان‌طور که انتظار دارید تا در فروشگاه این سخت افزار را تست کنید، اکولوس در نظر دارد تا دموهای VR بیشتری از سخت‌افزار را به نمایش بگذارد که با بازی Oculus Dreamdeck که در بخش بررسی‌های رسمی با آن کار کردیم، شروع می‌شود. برای ایجاد هیجان بیشتر، کاربران می‌توانند با بازی The Climb ساخته شرکت Crytek ارتفاع را تجربه کرده و در دنیای بیگانگان فضایی Farlands گشت‌وگذار کنند، تمام این‌ها را بدون اینکه فضای امن فروشگاه را ترک کنید، تجربه خواهید کرد.
اگر تمایلی به خرید حضوری ندارید، تعداد کمی از هدست‌های ریفت برای فروش آنلاین از طریق سایت‌های آمازون و مایکروسافت از این جمعه، ششم می ساعت 9 صبح، عرضه می‌شوند. انتظار داریم موجودی بسیار کم باشد زیرا کمپانی هنوز با پیش‌خریدها درگیر بوده و تحویل آن‌ها نیز تا الآن با تأخیر فراوان مواجه شده است.
در همین مورد، هر فردی که برای دریافت سخت‌افزار اکولوس ریفت ثبت‌نام کرده می‌تواند دستگاه خود را از فروشگاه دریافت کند و مزایای پیش‌خرید خود مانند بازی  Valkyrie Founder's Pack و دسته‌های مخصوص کنترل کننده اکولوس که به صورت لمسی است را نیز داشته باشد. تنها کاری که باید بکنید این است که به بخش سفارش خود در سایت اکولوس رفته، یادداشتی اضافه کنید به این مضمون که دستگاه خود را از فروشگاه‌های خرده‌فروشی دریافت کرده‌اید و شرکت پیش‌خرید شما را کنسل خواهد کرد.
در نهایت، اگر می‌خواهید هر چه زودتر چشم‌های خود را درون یک هدست ریفت ببرید، می‌توانید نزدیک‌ترین فروشگاه را یافته و یا یک پیش‌نمایش استثنایی را با رفتن به سایت live.oculus.com مشاهده کنید.

برچسب هاOculus Rift
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در وب سایت Best Buy به حراج گذاشته شد، و بلافاصله به فروش رفت