نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ اسفند

به نوشته‌ی همکاران سیستم، آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل از آغاز همکاری‌های استراتژیک جدید و طولانی مدت خود با توییتر خبر داد. براساس قرارداد جدید بین این دو شرکت، توییتر همکاری‌های خود با گوگل را تمدید کرده است تا فرآیند تحلیل آفلاین داده‌ها، پردازش اطلاعات و بهره مندی از خدمات یادگیری ماشینی آن تحت پلتفرم Data Cloud گوگل انجام شود.
این همکاری‌های جدید به توییتر امکان می‌دهد داده‌های خود را سریع‌تر از قبل تجزیه و تحلیل کند و همچنین تجربه کاربرانی که هر روز از خدمات این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، ارتقا می‌یابد. لازم به ذکر است که پس از اعلام خبر آغاز همکاری‌های استراتژیک این دو شرکت، ارزش سهام توئیتر و آلفابت در بازار بورس آمریکا افزایش یافت.
پشت هر لایک، توئیت یا بازنشر توئیت‌های موجود در این شبکه اجتماع مجموعه گسترده‌ای از نقاط داده وجود دارد که به گروه‌ها کمک می‌کند تا دریابند که هر یک از کاربران کدام یک از خدمات موجود را مورد استفاده قرار می‌دهند و به چه محتوایی تمایل بیشتر دارند. برای پردازش تمامی این اطلاعات پلتفرم داده‌های توئیتر تریلیون‌ها رویداد را زیر نظر می‌گیرد و صدها پتابایت داده را به صورت لحظه به لحظه پردازش می‌کند و روزانه ده‌ها هزار شغل در بیش از ده خوشه اصلی این فرآیند را زیر نظر می‌گیرند.
با همکاری جدید دو میان این دو شرکت، توییتر از پلتفرم Data Cloud و ابزارهای زیرمجموعه آن از جمله BigQuery، Dataflow، Cloud Bigtable و سیستم‌های یادگیری ماشینی گوگل بهره می‌برد. این ابزارها نه تنها اکوسیستم داده‌های توئیتر که به سرعت در حال رشد است را پشتیبانی می‌کنند، بلکه امکان پاسخ دهی سریع‌تر در فرآیند پردازش داده را فراهم می‌آورند و نوآوری عمیق‌تر محصولات در عرصه یادگیری ماشینی را ارایه می‌دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه