گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۰ فروردين

مدیرعامل Apple، تیم کوک، صبح امروز در مصاحبه‌ای با خبرنگار شبکه‌ی MSNBC در پاسخ به انتقاد از ارتباط این شرکت با کشورهایی نظیر چین و دیگر کشورها گفت: "درست نیست که iPhone را محصول ایالات‌ متحده به‌ حساب نیاوریم".
کوک گفت: «این شرکت تمام اجزای iPhone را در ایالات‌ متحده تولید می‌کند. مردم عادت کرده‌اند تا بروشور اطلاعات دستگاه را دربسته‌ی مونتاژ نهایی ببینند. طبق گفته‌ی کوک، تولید و مونتاژ دستگاه‌هایی با تکنولوژی بالا در مکان‌های مختلف انجام می‌شود.
اجزای اصلی iPhone در ایالات‌ متحده تولید می‌شوند: شیشه‌ی محافظ iPhone و iPad توسط شرکت آمریکایی Corning در کنتاکی تولید می‌شود، ماژول Face ID برای iPhone X در تگزاس ساخته‌ شده است. طبق گفته‌ی کوک، ایالات‌ متحده همچنین میکرو مدارهای مختلف را برای دستگاه‌های Apple و همچنین تجهیزات iPhone تولید می‌کند.
پس‌ از این، اجزای تولید شده در ایالات‌ متحده به خارج از کشور منتقل می‌شوند، آن‌ها در کارخانجات مانند Foxconn و Pegatron در چین مونتاژ می‌شوند. در ماه ژانویه، کمپانی Apple طرح پنج‌ساله‌ای را برای سرمایه‌گذاری 350 میلیارد دلاری در اقتصاد ایالات‌ متحده با هدف اشتغال‌زایی ایجاد کرد و سپس میزان آن را تا 100 هزار دلار افزایش داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه