ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

به گزارش آی‌تی‌من، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان گفت: با توجه به اهمیت استفاده از تکنولوژی فیبر نوری و اتصال فیبر نوری به اماکن، امکان ثبت‌نام یکپارچه و متمرکز فیبر نوری از ۱۲ بهمن‌ماه فراهم‌ شده است و کلیه متقاضیان پس از ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز، با دریافت پیامک از روند واگذاری سرویس مطلع می‌شوند.
مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در راستای تسهیل شرایط برای استفاده تمام مشتریان به‌ خصوص مشتریان خانگی از فیبر نوری، درگاه جداگانه‌ای در پرتال شرکت برای ثبت‌ نام و استفاده مشتریان از خدمات فیبر نوری در نظر گرفته‌ شده است که همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در اختیار تمام متقاضیان قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با تغییرات ایجاد شده، یک درگاه جدید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا با سرعت و سهولت بیشتری خدمات فیبر نوری شرکت مخابرات ایران را دریافت کنند.
وی افزود: ارائه این سرویس در کم‌ترین زمان، مدیریت یکپارچه، و ایجاد تسهیلات خاص در سراسر کشور و ایجاد برنامه و زمان‌بندی دقیق واگذاری این سرویس از مزیت‌های مهم این درگاه جدید است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تمرکز شرکت به منظور تجاری‌سازی سرویس تانوما و استفاده بیشتر مشتریان خانگی از این سرویس افزود: در این راستا شرایط ویژه‌ای برای دریافت سرویس فیبرنوری اعلام شده است که شامل کابل کشی رایگان، ارائه مودم با شرایط خاص و اعمال تخفیفات ویژه برای مشتریان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه