سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ثبت نام سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2017) آغاز شده و علاقه مندان تا پنجم شهریورماه فرصت دارند مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. بر اساس گفته‌ های رئیس این بنیاد، با توجه به استقبال پرشور علاقه مندان به بازی های رایانه ای، امسال هم تصمیم بر آن شده تا سومین دوره از این رقابت ها را از تاریخ 13 تا 23 شهریور ماه سال جاری در سالن همایش برج میلاد و در 5 رشته بازی برگزار گردد.
بازی‌های در نظر گرفته شده در این سری رقابت ها در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران عبارتند از: PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول playstation 4 و xbox 360، بازی ‌Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings در گروه بازی گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج‌نفره در گروه کامپیوتر می‌باشند.
گفتنی است که در هر رشته به سه نفر اول جوایزی تعلق خواهد گرفت و به نفر اول رشته ای که بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهد، یک دستگاه خودروی 206 اعطا خواهد شد. به گفته‌ی مدیر این بنیاد، جدول برنامه‌ی مسابقات پیش از آغاز رویداد اعلام می‌شود تا بازیکنان ساکن شهرستان نیز به راحتی بتوانند برای حضور در مسابقات تهران برنامه‌ریزی کنند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین دوره ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، می‌توانند به نشانی evand.com/events/igl2017 مراجعه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه