ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، مدیریت هزینه‌ها را یکی از سیاست‌های قابل پیگیری در شرکت ملی پست ایران عنوان کرد و افزود: مدیریت درآمد نیز به عنوان سومین سیاست در این شرکت بسیار دارای اهمیت است.
نعمتی افزایش ترافیک را به عنوان چهارمین سیاست شرکت ملی پست اعلام کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که اگر بخواهیم در این شرکت شاهد افزایش درآمد باشیم باید به سمت افزایش ترافیک حرکت کنیم و با حفظ بازارهای فعلی خود به دنبال جذب بازارهای جدید باشیم.
وی به حضور دو اپراتور پستی به عنوان رقیب در شبکه پستی اشاره کرد و افزود: با حضور این دو اپراتور امکان جذب بازارهای جدید سخت شده، البته با استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت پست و ایجاد بهره‌وری امکان مدیریت بازار وجود دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات در حوزه‌ی تحول در این شرکت، گفت: بر همین اساس برنامه‌ای برای تحول شرکت ارائه شده که یکی از این برنامه‌ها جوانگرایی در شرکت پست است که بخشی از آن در سال ۹۷ انجام شد و در سال ۹۸ نیز پیگیری می‌شود.
وی از تدوین برنامه راهبردی شرکت ملی پست خبر داد و افزود: این برنامه راهبردی بر اساس تحول دیجیتالی و با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه و تدوین شده است و به تایید وزیر ارتباطات و تصویب شورای معاونین این وزارتخانه نیز رسیده است که در این برنامه چشم انداز ما معرفی شرکت ملی پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک و اپراتور ملی خدمات پستی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه