گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ بهمن

در سایت Kickstarter به تازگی کمپینی برای جذب سرمایه ی تولید ساعت هوشمند برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری راه اندازی شده است. این دستگاه که Gameband نام دارد، می تواند بر روی صفحه نمایش کوچک خود تصویر بازی را برای گیمر نمایش دهد. این کمپین برای استارتاپی که توسط استودیو FMTwo Game Inc راه اندازی شده، ایجاد شده است.
بر اساس گزارش منتشر شده از این استودیو، قرار است کمپین های بیشتری برای جذب سرمایه و تولید لوازم جانبی هوشمند در سایت Kickstarter آغاز شود. ساعت های هوشمند Gameband در دو نسخه برای بازی های Atari و Terraria تولید خواهد شد. برای نصب این بازی ها به برنامه ای مشابه iTunes که PixelFurnace نام دارد نیاز است.
این برنامه اجازه می دهد تا بازی PC  را بر روی ساعت هوشمند نصب و اجرا نمایید. به گفته ی این استدیو در حال حاضر می توان بیست بازی را بر روی این ساعت اجرا نمود.  Gameband می تواند از مولفه های گجت تناسب اندام نیز پشتیبانی کند. این ساعت هوشمند با استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon Wear 2100 کار می کند و سیستم عامل آن Android Marshmallow خواهد بود.
این دستگاه همچنین از فلش درایو هایی تا میزان حافظه ی 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری 400 میلی آمپر ساعت است و مجهز به درگاه USB-C, Bluetooth 4.2 و Wi-Fi می باشد. در ابتدا سازندگان هزینه ی تولید را 75 هزار دلار اعلام کردند که پس از مدتی این قیمت به 77 هزار دلار تغییر کرد و گفته می شود قیمت این ساعت به 199 دلار نیز خواهد رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه