سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی Electronic Arts قبل از برگزاری نمایشگاه  ЕЗ، این نتیجه استنباط می شود که مدت زمان زیادی برای رونمایی از سورپرایز باقی نمانده است. این کمپانی مدت زمان طولانی است بر روی پروژه ی اصلی خود کار می کند و در تلاش است تا از مسیر اصلی منحرف نشود.
پروژه های اصلی Electronic Arts، بازی ورزشی فیفا 18، بازی  Star Wars Battlefront II و Need for Speed Payback می باشد که در جریان این کنفرانس به بررسی آن ها پرداخته شد. این شرکت در سال های اخیر در پروژه ی بازی های ورزشی متمرکز شده است، اما در کنفرانس اخیر به چشم انداز جدیدی در مورد این بازی پرداخته نشد.
در این کنفرانس درباره ی پروژه ی Way Out توضیحاتی ارائه شد. این بازی درباره ی ماجراجویی هیجان انگیر دو زندانی فراری Leo و Vincent است و حول محور حوادثی که برای این دو اتفاق می افتد می گذرد. در این میان پروژه ی FIFA به عنوان بهترین پروژه ی سال انتخاب شد.
پروژه ی Madden NFL نیز پروژه ی جدیدی در بازار بازی ها نیست، اما دسخوش تغییرات زیاد و مثبتی در بازی شده است که بازی را به یک داستان موفق تبدیل کرده است. پروژه ی NBA نیز به روزرسانی جدیدی دریافت کرده و برای کاربران جدید و طرفداران جالب تر شده است. انتظار می رود در نمایشگاه ЕЗ 2017، نوآوری های زیادی به مخاطبان عرضه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه