سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

مانند گذشته، ابتدا برای علاقه مندان بازی های کامپیوتری توضیحی کوتاه در مورد این بازی خواهیم داد:
جزیره مرده (به انگلیسی: Dead Island) یک بازی اکشن ماجرایی در سبک ترسناک است که توسط تکلند ساخته شده و دیپ سیلور آن را برای کنسولهای ایکسباکس ۳۶۰، پلیاستیشن ۳ و مایکروسافت ویندوز منتشر کردهاست .این بازی رسماً در ۲۰۰۶ معرفی شد اما تا سال ۲۰۱۱ به تعویق افتاد. در نهایت این بازی در ششم سپتامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. نسخه دوم این بازی هم در سال ۲۰۱۳ و در اردیبهشت ۱۳۹۲ عرضه شد.
این بازی با دید اول شخص در محیطهایی بزرگ شروع میشود و بر اساس ماموریت گرفتن و گشت و گذار بنیان شده است. این بازی قابلیت انتخاب شخصیت بازی بر اساس قابلیتها را دارد و با کشتن زامبیها سطح بازیکن بالاتر میرود و قابلیتهای جدیدی به تواناییهای او اضافه میشود. به محض ارائه بازی بیش از چهل باگ در بازی پیدا شد که عذر خواهی سازندگان را در پی داشت.
در سری اول این بازی در جزیرهای خیالی به نام بانوی banoi که یک جزیره گرمسیری واقع در گینهنو است، شروع میشود که پاتوق مسافران و توریستهای زیادی است. چهار شخصیت بازی بعد از حضور در یک مهمانی شبانه به هتل میروند تا استراحت کنند که ناگهان با صدای آژیر اضطراری هتل مبنی بر تخلیه ساختمان ازخواب بیدار میشوند. وبا جمعیت مردم که توسط یک بیماری واگیر دار تبدیل به بیمار روانی که آدمخوار شدهاند٫ رو به رو میشوند.
در سری 2 این بازی وقایع 7 ماه پس از اتفاقات Dead Island: Riptied را بازگو می کند جایی که Walkerها در تله نیفتاده اند و حالا در جای جای کالیفرنیا دیده می شوند. شما در DI 2 می توانید به شهر های Los Angeles و San Francisco سفر کنید. اتفاقات این بازی برخلاف عادت اکثر Survival Horrorهای دنیای گیم در روز روشن و زیرنور افتاب سواحل کالیفرنیا رخ می دهد.
حال در سایت بازی انلاین استیم صفحه مربوط به بازی Dead Island 2 حف شده است.
با توجه به اطلاعات کاربران این بازی در فضای مجازی آن ها این استدلال را دارند که ممکن است نسخه جدید این بازی یعنی  جزیره مرده 3 بر روی سایت در حال بارگذاری باشد.                
همچنین بعضی از کاربران این نظر را مطرح می کنند که شاید این سایت دیگر تمایلی به ارائه این بازی به کاربرانش ندارد. کاربران می گویند: ممکن است به دلیل فسخ قرارداد انتشار این بازی با استدیو سازنده یاگر این کار را انجام داده باشند.

برچسب هاDead IslandGame
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازندگان Titanfall در حال ساخت سری جدیدی از جنگ ستارگان