تکنولوژی
الناز فرجی۱:۲۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

دستکش های هوشمند این پتانسیل را دارند که به رابط بین انسان و ماشین بدل شده و عصر موس و جوی استیک را پایان دهند ، اما چالش پیش رو برای این اتفاق ، تبدیل کردن این دستکش ها به محصولاتی طبیعی ، حس پذیر و کارآمد است. دانشمندان دانشگاه پلی تکنیک تورین و MIT به سرپرستی Giorgio De Pasquale معتقدند که با ساخت Goldfinger ،محصولی که انرژی مورد نیاز خود را از حرکت انگشتان تامین می کند، قدمی به سوی اهداف خود برداشته اند.
هرچند طراحی این دستکش ها یادآور پیست های اسکی است، ظاهر نسبتا معمولی Goldfinger ادغام اجزای مکانیکی و الکترونیکی درون پارچه ی آن را مخفی می کند. Goldfinger به نوعی طراحی شده است که علاوه بر ساده تر بودن نسبت به محصولات مشابه ، از روش ساده تری برای وارد کردن داده ها و فرمان دادن استفاده کند.
Goldfinger به صورت بی سیم به یک رایانه (یا هر وسیله ی دیگر) متصل می شود و انرژی مورد نیاز خود را به کمک یک مبدل انعطاف پذیر پیزوالکتریک از حرکت انگشتان به دست می آورد. استفاده از این مبدل علاوه بر کاهش وزن ، نیاز به سیم کشی را نیز از بین می برد. به علاوه سنسور ها ، کلید ها و سیم ها در داخل  پارچه قرار گرفته اند و ظاهر آن را بیشتر تبدیل به یک دستکش معمولی می کند تا یک وسیله ی کنترل.
Goldfinger  به وسیله ی حرکت های ساده ی دستان کار می کند و می توان از آن برای کنترل دستگاه ها و سیستم های مختلف استفاده کرد.این حرکات توسط دستکش و به کمک یک نرم افزار پایش نوری شناسایی و تفسیرمی شود. این تیم کاربرد های زیادی را برای این دستکش ها در حوزه ی صنعتی ، پزشکی و واقعیت مجازی تصور می کند. از جمله ی این کاربرد ها می توان به کنترل ربات های جراح و شبیه سازی آموزش کارکنان اشاره کرد.

برچسب هاgloveGoldfinger
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کیت 100 دلاری اپل واچ شما را به طلای 24 عیار آراسته می کند