تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

شیائومی به تازگی دوربینی را عرضه کرده که می تواند به حفاظت  و نظارت خانه در هنگام عدم حضور صاحبخانه کمک کند. این دوربین Mi White Smart Camera نام دارد و می تواند در تاریکی نیز فیلم برداری و عکس برداری کند
همچنین قادر به نمایش کل اتاق و چرخش دوربین 360 درجه است.
پیش از آن، انتظار می رفت که شیائومی قرار است دوربینی با ضبط تصاویر 360 درجه عرضه کند اما در کمال ناباوری مشخص شد این دوربین برای گجت محافظت خانه طراحی شده بود و این کمپانی نسلی جدید از دوربین های مدار بسته را عرضه کرده است.

زاویه دید

طبق اعلام کارشناسان این شرکت آن ها دوربینی را با نمای دید 360 درجه تولید کرده اند اما زاویه دید در لنز آن با توجه به طراحی تنها 85 درجه است که با ساخت ماژولی چرخشی در بدنه دستگاه  این ضعف جبران شده است و دوربین می تواند تمامی اتاق را پوشش دهد. دستگاه با قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و دید در شب است.


برای ارتباط از راه دور به دوربین، شما باید آن را به شبکه خانگی Wi-Fi متصل  کنید و سپس می توانید دستگاه را با نصب برنامه بر روی گوشی هوشمند خود مدیریت کنید. همچنین در بدنه دوربین میکروفونی کوچک برای انتقال صدا تعبیه شده که اجازه می دهد تا شما از طریق اینترنت صدای محیط را بشنوید یا ارتباط صوتی دو طرفه با افراد منزل برقرار کنید.

هزینه

قیمت این دوربین مدار بسته در حدود 140 دلار است و البته در هنگام خرید باید یک حافظه microSD اضافی نیز برای آن تهیه کرد. فروش این دوربین 25 جولای در چین آغاز خواهد شد.

برچسب هاMi White Smart Camera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoFish...درست حدس زدید ... مانند یک GoPro برای ماهیگیری است.