تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

شرکت علی‌بابا دستیار دیجیتال خود را به خودروهای مرسدس بنز چینی، Audis و Volvos وارد می‌کند، همچنین در تلاش برای تعمیم این فناوری یکساله برای هر چیزی از خرید گرفته تا امنیت خانه‌ می‌باشد.
دایملر، فولکس واگن، و جیلی به ۱۰۰ نشان تجاری می‌پیوندند که علی‌بابا می‌گوید با آن‌ها همکاری می‌کند. این غول تجارت الکترونیک چینی تا کنون بیش از ۲ میلیون اسپیکر Tmall Genie فروخته که یک دستیار دیجیتالی است که در الکسای آمازون طراحی شده است و سرویس‌های کنترل صدا از استریم موسیقی تا اخبار و تقویم را ارائه می‌دهد.
اسپیکرها و دیوایس‌های دیجیتال که با همیارهای مجازی فعالیت می‌کنند تبدیل به یکی از پر طرفدارترین محصولات مصرفی در سال‌های گذشته شده‌اند. اپل در سال جاری دیوایس HomePad خود را که با دستیار صوتی Siri کنترل می‌شود عرضه کرد، گوگل اسپیکر Home را راه‌اندازی کرد و آمازون هم سال‌ها است دستگاه‌های دارنده‌ی Alexa را ارائه می دهد. و ممکن است در نهایت ابزار علی‌بابا که دارای سیستم AliGenie هستند، به سادگی برای ۴۵۰ میلیون کاربر شرکت به فروش برسند.
Benzes ،Audis، و Volvos در بین پرطرفدارترین برندهای ماشین‌های لوکس در چین که بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان است، می‌باشند. علی‌بابا قصد دارد تا با برقراری ارتباط رانندگان با Tmall Genie و اسپیکرهای هوشمند‌شان در خانه این امکان را برای آنان فراهم کند که از بسته بودن درب‌ها و پنجره‌ها مطمئن شوند و بخش‌هایی از ماشین مانند باتری‌ها را برای بودن در بهترین شرایط بررسی کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه