سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

اخیرا نمایندگان شرکت Capcom در اینترنت گزارش مالی سال قبل خود را منتشر کرده اند طبق شنیده هایی ناموثق این شرکت توسعه بازی های کامپیوتری، در حال برنامه ریزی و تجدید نظر بازی هایی برای سال 2016 است.
با توجه به اخبار رسیده از مسئولین این کمپانی نسخه جدید این بازی در حال آماده سازی و انتشار تا نیمه دوم سال 2016 است. احتمالا این نسخه Evil Resident: Umbrella نام دارد.
رزیدنت ایول  (Resident Evil) به معنی: «شیطان مقیم» که در ژاپن با نام بایوهزرد و در ایران با نام «رزیدنت اِویل» نیز شناخته میشود، عنوان یک سری بازی ویدئویی به سبک سورویوال هارور است که توسط شرکت ژاپنی کپکام و خالق آن شینجی میکامی ساخته و منتشر شدهاست. این مجموعه در ابتدا تنها بازی ویدئویی بود و سپس تبدیل به یک "فرانچایز" شد، و از روی داستان آن، کتاب کمیکس، رمان، نمایشنامههای آوایی و سری فیلمهای سینمایی و انیمیشن نیز ساخته شد. داستان کلی این مجموعه راجع به ویروس تی (سلاحی که باعث ایجاد جهشهای بیولوژیکی و ایجاد مردههای متحرک و هیولاهای دیگر میشود) که توسط شرکت خیالی آمبرلا خلق شده است و تلاش چند شخصیت زن و مرد برای مهار و مبارزه با پیامدهای آن می باشد.


در ماه اکتبر سال ۲۰۱۳ و با فاش شدن رزومه کاری کارمند کپکام، مشخص شد این شرکت در حال ساخت قسمت جدید مجموعه بازیهای Resident Evil است. بازی Resident Evil 6 که آخرین قسمت این مجموعه است، در زمان عرضه نقدهای متوسطی را دریافت کرد. برخی از منتقدانی که اعتقاد داشتند این بازی از ریشههای اصلی خود دور شده، آن را تلفیقی از صحنههای دکمهزنی و محیطهای بیروح و عاری از ترس نامگذاری کردند.
ظاهرا کپکام هم به این مسئله اعتقاد دارد و براساس صحبتهای شینجی میکامی ، تیم آنها با قسمت جدید این مجموعه قدیمی قصد دارد آن را به ریشههای وحشت خود بازگرداند: از آنجایی که نسخههای فرعی زیادی را تولید کردیم، به خوبی میتوانم نحوه رسیدن به سبک وحشت را درک کنم.
او می گوید: اعتقاد دارم باید بازیهایی که ترس و وحشت حرف اول را در آنها میزند تولید کنیم.
میکامی در انتها اعلام کرده به اندازه تقاضا باشد، کپکام به بازسازی قسمتهای قبلی مجموعه رزیدنت اویل و انتشار مجدد آنها خواهد پرداخت.
پس طرفداران این بازی باید کمی صبور باشند و احتمالا در سال 2016 با جشن بیستمین سالگرد این کمپانی علاقمندان بازی نیز سورپرایز خواهند شد.


با توجه به انتشار نام جدید بازی Resident Evil: Umbrella Corps  ؛ احتمال می رود آغاز عرضه آن در  21 ژوئن و برای پلی استیشن 4 و PC در دسترس کاربران قرار گیرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویندوز 10 از تماس های ویدئویی وایبر پشتیبانی می کند