تکنولوژی
الناز فرجی۹:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

برای مشتری ای که فعالیت روزانه اش شامل خطر تیر خوردن یا بمب اندازی میشود، اما علاقه ای به لیموزین های رئیس جمهوری ندارد، range rover sentinel جدید میتواند بسیار مناسب باشد : گرچه رنج راور های دیگر توسط شرکت های شخص ثالث تغییر داده شده و اصلاح شدند، این یکی اولین land rover زرهی است که کاملا در داخل کشور توسط اتحادیه ی special vehicle operations مهندسی شده  است .



range rover sentinel در oxford road facility و طبق خودزیستنامه ی range rover ساخته شده است. در واقع برای کسانی که دید معمولی دارند ، اینها کاملا یکسان  به نظر میرسند . با این حال در زیر این رنگ و لعاب یک محدوده ی زرهی پولادی مخصوص مسافر و پنجره هایی از شیشه ی 100 میلیمتری چند لایه ای زرهی برای امنیت و قسمت باز شونده در بخش راننده برای رد و بدل کردن اسناد و سفارشات بسیار کوچک وجود دارد . sentinel گواهی VR8 را بر ضد تهدید های QinetiQ دارد ، به این معنی که میتواند در مقابل شتاب 7.62 mm مقاومت کند ، در مقابل فشنگ های سوراخ کننده ، 15 kg انفجار TNT و خمپاره های DM51 هم در زیر زمین و هم روزی سقف ایستادگی کنند . به علاوه یک اگزوز ضد حالت ، یک مخزن سوخت مستقل و یک باتری پشتیبان اضطراری با سیستم شارژ مجزا دارد .



زیر کاپوت ، سنتینل یک موتور بنزینی سوپر شارژ شده ی  349 bhp,3 liter V6 با گیربکس سنجیده شده ی مخصوص سرعت 8 ZF دارد و همینطور کنترل استقامت دینامیک تجدیده نظر شده و سیستم های کنترل استقامت راندن که توانایی های یکسان خارج از جاده ای مانند همان محصول range rover فراهم میکند . این تا حدی فرصت در رفتن و رد شدن در شرایط اضطراری را به وسیله میدهد اما همچنین این حقیقت را هم میرساند که صاحبان چنین ماشین هایی با امنیت بالا دوست دارند که با آنها رانندگی کرده و دوست ندارند که عملکرد ماشین افت کند .


در یک تصادف ، چرخ های حاشیه جدای آلیاژی 20-n دارای تایر های خوابیدن و همچنین ترمز دیسکی جلو 380 mm جلو و 365 mm عقب و لایی های چگالی عالی دارد . اگر در ها مسدود شوند ، یک سیستم در روی اضطراری پشت صندلی های عقب وجود دارد . land rover میگوید که sentinel همان سازگاری مدل استاندارد مانند همان فضای پای عقبی و حالت رانندگی فرمانی را برای دیدی واضح از جاده دارد . درب عقب دو سطحی هم از همان استاندارد های این وسیله ی نقلیه است و میتواند باری حدود 650 kg را حمل کند . دیگر ویژگی ها مانند نظارت نقطه ی کور، و حس وسیله ی نقلیه ی در حال نزدیک شدن و دوربین امنیتی با دید انشعاب T ، میشود.


در مورد گزینه ها ، سنتینل در رنگ هایی مانند  بخش داخلی جگری، آبنوسی، عاجی و آلبالویی تیره با قسمت بالایی از جنس چرم آماده است . با این حال این گزینه های اضافه همچنین به کف و سیستم های فرونشانی آتش زیر کاپوت ، سیستم آژیر تشخصی کاربر ، چراغ های اضطراری  و یک سیستم PA خارجی هم میرسد. یک برنامه ی آموزش راننده نیز وجود دارد . 


جان ادواردز ، مدیر اجرایی عملیات Jaguar land rover special میگوید : " رنج راور سنتینل یکی از عجیب ترین رنج راور هایی است که تا به حال تولید شده " این وسیله با تخصص فراوان توسط special vehicle operations طراحی شده تا برای سرنشینان سطوح بالایی از حفاظت را در مقابل حمله های شدید فراهم کند . ضمن نگه داشتن زیبایی و تجمل رنج راور و بهبود و توانایی راندن در جاده های مشکل ."


رنج راور سنتینل کارش را در نمایشگاه defence and security equipment international (DSEL) در میدان مسابقات ExCel  لندن شروع کرد . که از 15 تا 18 سپتامبر ادامه دارد . برنامه ریزی شده که در انگلستان ، آمریکای جنوبی ، آفریقا و خاور میانه به قیمت 400000 یورو به فروش رود و سفارش ها هم در این ماه گرفته شود .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

قدم بزنید و ماشین خود را شارژ کنید!!