تکنولوژی
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

Verizon اعلام کرد تمام به‌روزرسانی‌های امنیتی و سیستمی برای گوشی‌های Pixel با همکاری Google صورت خواهد پذیرفت. به بیان دیگر، هنگامی که Google به‌روزرسانی منتشر کرد، کاربران اپراتور Verizon آن به‌روزرسانی را در همان زمان دریافت خواهند نمود. این اپراتور به هیچ وجه در مسیر دریافت به‌روزرسانی کاربران قرار نخواهد گرفت.
همچنین مدل گوشی عرضه شده‌ی Pixel از طریق اپراتور Verizon، آنلاک‌شده است، بنابراین می‌توان در هر مکان و با هر اپراتوری از آن استفاده کرد. به گفته‌ی Verzion، سه اپلیکیشن بر روی این گوشی‌ها نصب خواهد شد، Go90، My Verizon و Verizon Messages. تمامی این اپلیکیشن‌ها نیز به راحتی توسط کاربر قابل حذف‌شدن هستند.
Google پیش‌تر اعلام کرده بود که مدیریت به‌روزرسانی گوشی‌های توزیع شده توسط Verizon، توسط این اپراتور صورت خواهد پذیرفت، که این مورد حکایت از دریافت به‌روزرسانی‌های کند و با تأخیر کاربران این اپراتور داشت. اما حالا Verizon با اعلام تغییر رویه‌ی اعمال به‌روزرسانی‌های خود برای گوشی‌های Pixel، خیال کاربران خود را از دریافت آخرین ترمیم‌های نرم‌افزاری و امنیتی Google تا حدودی راحت کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوشی‌ بعدی Google احتمالا گران‌قیمت‌تر خواهد بود