ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت

دومین دوره ارزیابی جایزه دولت الکترونیک با هدف اصلاح نظام ساختار سازمانی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، آغاز شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای اجرای دومین دوره جایزه دولت الکترونیک، نخستین جلسه توجیهی نمایندگان ارزیابی دستگاه‌های اجرایی را برگزار کرد.
فرآیند ارزیابی جایزه دولت الکترونیک با تشریح شاخص‌های ارزیابی در دو بخش تکلیفی و داوطلبانه، برنامه زمان‌بندی و برنامه بازدید از دستگاه‌ها به منظور سنجش اطلاعات ارائه شده، آغاز شد.
در این جلسه ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به چشم‌انداز و سیاست‌های تدوین شده این شرکت و اقدامات شاخص در حوزه دولت الکترونیک گفت: نگاه ما به جایزه دولت الکترونیک، ارتقا وضعیت و بهبود سطح این شرکت در ابعاد مختلف است.
وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه‌های در دست اقدام بر اساس استراتژی و راهبردهای مورد نظر در راستای دولت الکترونیک است، گفت: اصلاح نظام ساختار سازمانی از دستاوردهای دولت الکترونیک و تکالیف تعیین شده آن خواهد بود. در این راستا طراحی ساختار سازمانی این شرکت منطبق بر فرآیندها و تجارب مدل‌های مرجع و در راستای شفافیت و بهره‌وری صورت گرفته است.
هاشمی با اشاره به سایر اقدامات اجرایی مبتنی بر اهداف دولت الکترونیک و تسریع، تسهیل و ارتقا سطح خدمات در این حوزه گفت: اقدامات، چالش‌ها و راهکارهای پیشنهادی در جهت برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های کلان در حوزه دولت الکترونیک، مستندسازی شده است.
معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: ضمن بهره‌گیری از تجارب سایر سازمان‌های بهره‌ور، مصمم هستیم در راستای اهداف پیش‌بینی شده در فرآیند دولت الکترونیک قدم‌های استوارتری برداریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه