کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

یکی از مدیران اجرایی بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان، Wal-Mart، پس از ثبت‌نام در بانک JPMorgan Chase & Co ، هفته‌ی گذشته اعلام داشت فروشگاه‌های Wal-Mart در حال مذاکره با چند شرکت سازنده‌ی کیف پول دیجیتال است تا گزینه‌‌‌ی پرداخت مناسب‌تری را برای ا‌پلیکیشن Wal-Mart Pay ارائه دهد. با آغاز سال جدید، سیستم Chase Pay به عنوان اولین کیف پول دیجیتال third-party در وب‌سایت و اپلیکیشن Wal-Mart قرار خواهد گرفت. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس و از طریق اپلیکیشن پرداخت CurrentC  با هر نوع کارت‌ اعتباری یا کارت هدیه‌ی Walmart، هزینه‌های خود را بپردازند. لازم به ذکر است تعداد قابل توجهی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ به پیشگامی Walmart در حال توسعه‌ی سیستم پرداخت موبایل اختصاصی خود با نام CurrentC هستند. این کنسرسیوم متشکل از Target Corp و Best Buy می‌باشد.
در دو سال گذشته، سیستم پرداخت Apple Pay و Android Pay از متداول‌‌ترین کیف پول‌های دیجیتال در آمریکا بوده‌اند و خرده‌فروشان اپلیکیشن‌های پرداخت موبایل بی‌شماری را توزیع می‌کردند. اما یکی از دلایل پذیرش تدریجی آن را می‌توان تا حد زیادی نیاز اغلب سیستم‌ها به تجهیزات جدید در فروشگاه‌ها دانست. با این حال Wal-Mart Pay در ماه دسامبر سال 2015 راه‌اندازی شد و می توانست در 4600 خرده‌فروشی ایالات متحده استفاده شود. بدین صورت که مشتریان باید در مقابل پیشخوان، گزینه‌ی پرداخت این اپلیکیشن را در گوشی‌های هوشمند خود انتخاب ‌کرده و سپس دوربین گوشی را جهت اسکن کد ثبت‌نام، فعال نموده و سرانجام رسید الکترونیکی به اپلیکیشن آن‌ها ارسال می‌شد.
با توجه به آخرین داده‌های Forrester Research، پرداخت‌ با تلفن همراه  در ایالات متحده حدود 67 میلیارد دلار در سال 2015  برآورد شده است و انتظار می رود امسال رشد آن به 83 میلیارد دلار برسد و یا 24 درصد کل خرید‌ها از طریق گوشی‌های هوشمند صورت گیرد.

برچسب هاWalMart
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WalmartLabs پلتفرم Walmart.com را متن‌باز خواهد کرد