کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

Google امروز به طور رسمی‌تری محصول انکیوباتور داخلی خود، Area 120 را معرفی کرد. با راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی که همراه با راه‌اندازی یکی از پروژه‌های جالب‌تر این برنامه تا به امروز است: راهی برای تبلیغات در دنیای VR. این آزمایش جدید که به طور ساده Advr نامیده می‌شود، شامل یک فرمت تبلیغاتی مکعبی است که امکان اجرای تبلیغات ویدئویی در محیط 3D/VR را می‌دهد.
Area 120 در مارس 2016 به عنوان راهی برای حفظ استعداد کارآفرینانه در شرکت راه‌اندازی شد، همچنین به تیم‌های داخلی شرکت امکان آزمایش ایده‌های جدید را می‌دهد که می تواند در نهایت به عنوان محصولات Google درآیند و یا با سایر محصولات آن ادغام شوند.
Google تنها غول تکنولوژی نیست که این روزها بر روی انکیوباتور داخلی خود کار می‌کند. امروز Microsoft برنامه‌ی Garage خود را دارد، درحالیکه Apple در سال 2012 برای موردی مشابه با Blue Sky چنین فعالیت‌هایی داشته است. برنامه ی Area 120 در Google بیشتر شبیه به یک شتاب‌دهنده‌ی استارتاپ در داخل این شرکت است. کارکنان در طول یک دوره‌ی تعیین شده این برنامه را اعمال می‌کنند و سپس Google تعدادی از تیم‌ها را برای پیوستن به آن انتخاب می‌کند. هر "کلاس" تقریبا 15 تیم دارد که برای اثبات ا‌یده‌های خود در طول شش ماه آینده تلاش می‌کنند. در طول این مدت کارکنان دیگر کار روزانه‌ی خود را انجام نمی‌دهند، بلکه به طور اختصاصی بر روی پروژه‌ی Area 120 متمرکز می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه