سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

کمپانی چینی Xiaomi به تازگی از محصول جدید خود با نام Smart Electric Motor Scooter که یک اسکوتر برقی هوشمند است رونمایی کرده است. این محصول تحت نام تجاری Mi Ecosystems و نام مستعار MIJIA عرضه خواهد شد. از این ابزار می توان به عنوان یک وسیله حمل و نقل شهری بدون آلودگی و اتلاف وقت استفاده کرد. البته لازم به ذکر است جنس این وسیله، از آلومینیوم سبک و تاشو به کار رفته در ساخت هواپیما می باشد.
Xiaomi تاریخ عرضه این محصول را برای 16 دسامبر سال جاری برنامه ریزی کرده است. Smart Electric Motor Scooter در دورنگ سیاه و سفید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. قیمت پیشنهادی برای خرید این محصول 1999 یوان می باشد.  حداکثر سرعت اسکوتر Xiaomi، به میزان 25 کیلومتر بر ساعت می باشد و باتری آن با یک بار شارژ کامل انرژی طی کردن مسافت 30 کیلومتری را خواهد داشت.
البته سخت است که به Smart Electric Motor Scooter تنها نام یک اسکوتر را داد، زیرا با دارا بودن سیستم ترمز دوگانه، تایر های بادی و سیستم ضد قفل الکتریکی E-ABS، فراتر از یک اسکوتر خواهد بود. حرکت این وسیله تنها با فشار دادن یک دکمه آغاز خواهد شد. وزن این دستگاه تنها 12.5 گیلوگرم است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه