موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

احتمال می رود کمپانی OnePlus، گوشی سری OnePlus 4 را به بازار عرضه نکند. در باور عامه مردم آسیای شرقی، عدد 4 عدد بد شانسی قلمداد می شود. این اتفاق برای محصولات کمپانی Meizu نیز رخداد و این کمپانی بلافاصله پس از ارائه گوشی M3، محصول M5 را رونمایی کرد. به گزارش PhoneRadar، محصول جدید این کمپانی با نام OnePlus 5 در سال 2017 عرضه خواهد شد و احتمالا لقب هوشمند ترین گوشی جهان را به خود اختصاص خواهد داد.
به گفته منابع آگاه این گوشی قرار است در سه ماهه دوم سال 2017 رونمایی شود. از ویژگی های این گوشی بدنه سرامیکی آن است. سرامیک محکم تر از شیشه است و قبل از این گوشی، امتحان خود را در محصول Apple Watch Series 2 پس داده است. البته لازم است بگوییم این تولید کننده محصول OnePlus X را نیز با بدنه سرامیکی عرضه کرده است.
پردازنده: Qualcomm Snapdragon 835
RAM: 6 GB
صفحه نمایش5.5: اینچ، Quad HD, AMOLED
چند ماه پیش نیز که گوشی OnePlus 3 عرضه شد، کارشناسان به این محصول لقب هوشمند ترین محصول بازار را دادند. در حال حاضر این گوشی در ردیف نهم گوشی های هوشمند جهان قرار دارد. جایگاه اول و دوم را 7 Plus  و  iPhone 7 به خود اختصاص داده اند. از طرف دیگر احتمال می رود پردازنده محصول جدید این کمپانی نیز Qualcomm باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه