ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میگوید: تصور نکنید بعد از مهار و کنترل ویروس کرونا، رفتار مشترکان ارتباطی کشور در مصرف ترافیک دیتا به سه ماه قبل برمی گردد بلکه این رفتار ترافیکی و ظرفیت ایجاد شده هرگز برنخواهد گشت.
حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) افزود: ممکن است ترافیک دیتا هفت تا هشت درصد تعدیل شود اما اتفاقات رخ داده باعث شد مردم به ظرفیت ها و مزایای حوزه ICT بیشتر پی ببرند و از شبکه ارتباطی استفاده بیشتری بشود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه که از افزایش مصرف پیش بینی می کردیم تا خرداد ماه سال 1400 اتفاق بیفتد، قبل از نوروز 98 اتفاق افتاد و به دنبال آن باید توسعه شبکه انجام شود. این موضوع بسیار جدی و جزو فرضیات اصلی ما در توسعه شبکه در وزارت ارتباطات است.
فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه بر همین مبنا همه ظرفیت ها را برای توسعه شبکه بکار بردیم، افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته این است که سرویس VDSL به پنج میلیون پورت توسعه یابد. شبکه موبایل به تنهایی نمی تواند این میزان افزایش مصرف را مدیریت کند و باید توسعه متوازن ارتباطات ثابت و موبایل را داشته باشیم.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه