گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

به گزارش بی بی سی، بنیانگذار فیسبوک، مارک زاکربرگ عقیده دارد در حال حاضر بسیاری از مردم جهان با حرکت به سوی جهانی شدن ارتباطات و روند تغییرات سریع آن روبرو هستند. البته تعداد زیادی از مردم این کره ی خاکی نیز از ایجاد ارتباطات محروم مانده اند و با عدم ارتباط با شبکه های جهانی در انزوای اجتماعی به سر می برند.
وی می گوید: به نظر من مردم در عصر خلق جوامع جهانی مجازی تا وقتی که شبکه های اجتماعی به این گستردگی در پیش روی آنان قرار دارد، نباید احساس تنهایی کنند. آنها باید از فواید این شبکه ها برای گسترش ارتباطات خود در جهت رشد فردی و اجتماعی خود استفاده کنند. او می گوید تمام زیرساخت های لازم در این شبکه ها برای ارتباطات در لحظه ی تمامی مردم جهان فراهم شده است.
زاکربرگ همچنین افزود: تمام تلاشم را کرده ام تا جامعه ی بین المللی مجازی را ایجاد کنم و مردم بتوانند از هزاران کیلومتر دورتر با نظر و عقاید یکدیگر آشنا شوند و به رشد جامعه ی خود کمک کنند. از نظر وی متاسفانه فرهنگ استفاده از این فضای مجازی در میان بسیاری از کاربران توجیه نشده و کاربران بی هدف در این دنیا در حال گردش هستند. پیش تر گزارش شده بود که دو مدیر Facebook  و Oculus قصد ایجاد دنیای واقعیت مجازی به نام Oculus Rooms هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه