موبایل و تبلت
الناز فرجی۲:۵۱ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

بعد از سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge که به عنوان بهترین گوشی های اندروید سال در نظر گرفته شدند ، حالا چشم ها روی محصول جدید سامسونگ است : گلکسی نوت
گلکسی نوت بعدی سامسونگ که احتمالا گلکسی نوت 6 نام خواهد داشت تا تابستان نمیرسد اما ما از همین حالا چیزهای زیادی درباره اش میشنویم . بر اساس گفته های samMobile که وقتی صحبت از شایعات مربوط به سامسونگ میشود خیلی مطمئن است ، سامسونگ در حال تست کردن دو ویژگی گلکسی نوت 6 است ، صفحه ی منحنی و صفحه ی تخت - که هر دو رزولوشن Quad HD ( 2.560 X 1.440 (  دارند . اما بر خلاف سال گذشته ، که این غول کره ای دنیای الکترونیک گلکسی نوت 5  و s6 edge + را راه اندازی کرد ، هر دو ویژگی های تکنیکی مشابه داشتند و تنها تفاوت این بود که نوت 5 صفحه ای صاف  داشت و دیگری  شیشه ی منحنی دو سمته  .  ولی امسال فقط یک مدل در کار خواهد بود.
پس مطمئن میشویم که چون S7 صفحه ی 5.1 اینچی دارد و S7 Edge صفحه ی 5.5 اینچی پس گلکسی نوت صفحه ی 5.8 اینچی خواهد داشت . ( 0.1 اینچ بزرگتر از گلکسی نوت 5.7 اینچی ) یک باتری بزرگتر هم ویژگی دیگری است که سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 6 قرار دهد . گزارش ها حاکی از این هستند که این یک باتری 4000 mAh ای است . گلکسی نوت 5 باتری 3220 mAh ای داشت . دیگر ویژگی ها ممکن است شامل پردازشگر823   qualcomm snapdragon و تراشه ی exynos 8890  ، RAM 6 گیگ , و ذخیره ی داخلی 32 گیگ باشد . ما تعجب نمیکنیم اگر سامسونگ کارت میکرو SD S7/S7 Edge ، ضد آب بودن و شارژ بیسیم سریع را هم به نوت 6 اضافه کنند .
هیچ حرفی از نوع دوربین گلکسی نوت 6 نیامده ، اما احتمالش وجود دارد که یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک 5 مگاپیکسلی در روبه رو داشته باشد ( هر دو با روزنه ی f1.8 برای عملکردی عالی در نور کم ) درست مانند galaxy s7  و s7 edge با همان سیستم اتوفوکوس دو پیکسلی سریع . انتظار میرود که این گوشی یکی از اولین هایی باشد که android N ، نسخه ی بعدی سیستم عامل گوشی گوگل را اجرا میکند .

برچسب هاSamsung Galaxy Note 6
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل