کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

شرکت Heal در سال 2014 تاسیس شد که هدف آن مشابه بسیاری از  شرکت های خدماتی و درمانی بود. تنها تفاوت آن تکیه بر سیستم تماس خانگی به جای فناوری‌های ویدئویی است. ظاهرا این سرویس سرمایه‌گذاران را شیفته خود کرده است که بالغ بر ۲۶/۹ میلیون دلار  افزایش سرمایه از سوی صندوق سرمایه‌گذاری Series A round  به‌همراه داشته است. آخرین تزریق سرمایه توسط گروه سرمایه‌گذاری Tull انجام شده است. شرکت مذکور اذعان داشت درحالی که برخی از وجوه به بازاریابی اختصاص داده شده، سرمایه‌گذاری‌های اخیر در رشد و بهبود تکنولوژی عقب‌مانده‌ی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شرکت Heal در حال حاضر  در Los Angeles، San Francisco، Orange County، Silicon Valley و San Diego، با ثبت‌نام بیش از۱۰۰۰۰ نفر در حال اجرا است. همچنین در شبکه‌های پزشکی مانند Blue Shield of California، Anthem Blue Cross of California، Cigna Healthcare،Aetna، و United Healthcare مشارکت دارد.
اگر چه بیمه کل هزینه‌های Heal را پوشش می‌دهد، اما سرویس مذکور ۹۹ دلار برای کسانی که عضو نیستند مطالبه می‌کند. زمانی که شما بیمار هستید و نیاز به ورزش درمانی دارید و یا اگر علاقمند باشید به سادگی می‌توانید یک پزشک را بین ساعات ۸ صبح تا ۸ شب درخواست کنید. یک دکتر واجد شرایط که ممکن است پزشک عمومی، متخصص اطفال یا روانشناس باشد، در زمان مناسب به فاصله‌ی یک ساعت از درخواست به خانه شما می‌آید. تا به امروز، شرکت Heal بیش از ۴۰ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرخطر جمع آوری کرده است.

برچسب هاHeal
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود