پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين

کمپانی Asus هم از آن دسته کمپانی هایی است که دوست ندارد در بخش ارائه دیوایس های پوشیدنی بازنده باشد و همواره تلاش کرده تا خود را در صحنه رقابت این محصول نگه دارد. همانطور که میدانید کمپانی های بسیاری با ارائه محصولات مختلف با قابلیت های مختلف در زمینه گجت های پوشیدنی در حال فعالیت هستند، اما تا به امروز هیچ کدام آنها نتوانسته اند نظرات مصرف کنندگان را با خود همسو کنند و یا از نظر منتقدان انقلابی در ارائه محصولات پوشیدنی ایجاد کنند.
کمپانی Asus هم چندی پیش با طراحی و ارائه ساعت های هوشمند علاقه خود را برای ورود به صحنه رقابت بر سر گجت های پوشیدنی نشان داد و امروز با اعلام مشخصاتی اندک از مدل جدید خود اعلام کرد که گجت جدید این کمپانی VivoWatch نام دارد و فردا (Milan Design Week) معرفی خواهد شد.
بر اساس اعلام این کمپانی VivoWatch تمامی مشخصات مدل قبلی این کمپانی را دارا بوده و طول عمر باتری آن 10 روز خواهد بود، همچنین این محصول ضد آب و گرد و غبار می باشد و همانند تمامی مدل های مشابه شما می توانید ضربان قلب و وضعیت خواب خود را با این گجت بررسی کنید.
با توجه به طول عمر باتری این دیوایس ، کمپانی Asus امیدوار است تا بتواند بازار خوبی را از آن خود کند و از جو ایجاد شده توسط کمپانی اپل به نفع خود استفاده کند ، چرا که چند روز پیش کمپانی اپل فروش خود را آغاز کرده و در مدت کوتاهی موفق به فروش 1 میلیون دستگاه (تنها در کشور آمریکا) شود. کمپانی ایسوس تبلیغات خود را در زمینه طول عمر باتری گجت جدید خود شروع کرده است.
برخی از کارشناسان معتقدند که Asus زمان مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده چرا که طرفداران دو آتشه و وفادار کمپانی اپل نظر خود را با این گونه تبلیغات تعییر نخواهند داد، اما خود Asus نظر دیگری دارد.
برای آگاه شدن از سایر امکانات این گجت میبایست تا فردا صبر کنیم. نظرات ، پیشنهادات و تجربیات خود را از طریق کامنت و یا از طریق صفحات اجتماعی ما با ما در میان بگذارید.
ویدئو زیر مربوط به محصول قبلی کمپانی ایسوس یعنی ZenWatch میباشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد