کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از توسعه ایده های ارایه خدمات سلامت از راه دور به شهروندان آمریکایی و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به ساخت شبکه های موردنیاز از سوی شرکت های مخابراتی خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به عنوان بخشی از کمک های موردنیاز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برنامه عمل امنیت اقتصادی که هفته پیش از سوی کنگره تصویب شد، مقرر شد 200 میلیون دلار در اختیار تامین کنندگان خدمات بهداشتی و سلامتی برای خرید پهنای باند ضروری قراردادها و دستگاه های ارایه خدمات سلامت از راه دور قرار بگیرد. در همین حال برنامه جداگانه پایلوت Connected Care هم از سوی موسسه Universal Service یکصد میلیون دلار در همین زمینه اختصاص داده است.
آجیت پای، مدیرعامل FCC در این باره گفت: دو سال پیش نیز نیوت مینو، مدیرعامل سابق FCC و من روی ارایه خدمات سلامت از راه دور به عنوان ابزاری ضروری و حیاتی برای مراقبت های بهداشتی بیشتر از آمریکایی ها تاکید داشتیم و به دنبال تدوین سیاست های آینده نگرانه ای بودیم تا سیستم مراقبت های سلامتی را در عصر دیجیتالی ارایه کنیم.
او افزود: اکنون در میانه شرایط اورژانسی ملی که توسط پاندمی ویروس کرونا ایجاد شده، فراخوان ما فوریت جدی یافته است. مراقبت های متصل می تواند به ما در مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا کمک کند، به بیماران با شرایط دیگر هم در رعایت فاصله اجتماعی کمک می کند و از کادر درمان هم از مواجهه زیاد با بیماران محافظت خواهد کرد.
مفهوم راهکارهای سلامت دیجیتال قطعا در دوران نوزادی خود به سر می برد اما اکنون زمان عالی برای بکارگیری، توسعه و سازگاری با چنین سرویس هایی است. آمریکا یکی از آخرین کشورهایی است که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است اما پیامدهای آن بسیار شدید است و به همین دلیل دنبال توسعه راهکارهای نوین برای مدیریت، مهار و کنترل این بیماری است.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه