کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

در گذشته، شیپورچی‌ها رسیدن پادشاهان را به هرجایی که آن‌ها می‌خواستند اعلام می‌کرند، و حالا Proxy این کار را با بلوتوث انجام می‌دهد. استارتاپ Proxy از این پس اجازه‌ی باز کردن درهای اداره و رزرو اتاق جلسه را با استفاده از سیگنال Bluetooth Low Energy می‌دهد. این استارتاپ خود را برای ساختن لایه‌ی هویتی بلوتوث ورود آماده می‌کند که می‌تواند به طور غیر محسوس در اطراف کاربرانش در حالت انتظار بماند. قابلیت جدید به دستگاه‌های محدوده‌ی محیط کار و فراتر از آن امکان می‌دهد فورا هویت‌ها و اولویت‌های فرد را تشخیص دهد و کاربر را به کنفرانس‌های از راه دور وصل کند، هزینه‌ی حمل‌ونقل عمومی را بپردازد، یا از قهوه‌چی درخواست همان سفارش معمول را بکند.
این شرکت به تازگی ۱۳.۶ میلیون دلار افزایش سرمایه در دور سری A با هدایت Kleiner Perkins داشت تا تلفن‌ها را به شاه کلید تبدیل کند.
Proxy معتقد است در عوض تلاش برای سرمایه‌گذاری بر روی اطلاعات، فرد بایستی مالک آن‌ها باشد و آن‌ها را کنترل کند.
Denis Mars، مدیرعامل و موسس Proxy معتقد است در حال حاضر زمان مناسبی برای ارائه‌ی این فناوری است، چراکه عمر باتری موبایل‌ها در نهایت به اندازه‌ای هستند که افراد بدون نگرانی بتوانند کارهایی دیگر با موبایل‌هایشان انجام دهند. سیگنال Bluetooth Low Energy سهم زیادی از باتری را مصرف نمی‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه