موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

ساخت صفحاتی برای شارژ بدون سیم تمامی دستگاهایی که با باتری کار می کنند مانند گوشی های هوشمند، تبلت و حتی هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر لوازم توسط شرکت Energysquare صورت گرفته است. سرعت شارژ این دستگاه از شارژ با آدابتور معمولی سریع تر انجام خواهد شد.

عملکرد

با چسباندن یک برچسب نازک مخصص به پشت دستگاه خود و قرار دادن آن بر روی صفحه شارژ می توانید به استفاده از روش القای الکتریکی گوشی خود را شارژ نمایید.
این برچسب می تواند بر روی  Lightning USB-C, Micro-USB دستگاه قرار گیرد. برچسب شامل دو الکترود است که به باتری متصل می شود.
این صفحه از چند مربع رسانا بر روی بستری نارسانا قرار دارد به محض قرار گرفتن وسیله دارای برچسب بر روی صفحه جریان مغناطیسی شروع به شارژ گوشی شما خواهد کرد. شما می توانید هر وسیله ای را به دلخواه خود شارژ نمایید البته باید توجه داشته باشید وسیله باید بر روی دو مربع متفاوت قرار گیرد.
در شارژ های سنتی با هر شارژر تنها می توان یک گ.شی را شارژ کرد اما در ا ن پد مخصوص تمامی ابزار دارای برچسب شارژ خواهند شد.
سیستم کنترل در هر یک از مربع به صورت جداگانه وجود دارد و اجازه می دهد تا بتوانید دستگاه های متعدد را با ویژگی های متفاوت شارژ نمایید. 
هنگامی که دستگاه 100 درصد شارژ شد صفحه شارژ به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

البته در صورت قرار دادن گوشی های برون برچسب شارز انجام نخواهد شد .این دستگاه ضد آب است و قابلیت شستشو نیز دارد.
در حال حاضر یک صفحه و 5 برچسب به قیمت 39 یورو به فروش می رسد.
سود حاصل از عرضه آن در طول 27 روز تعداد 30هزار یورو بوده است و سازندگان آینده روشنی را برای موفقیت پروژه پیش بینی می کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با Strawberry Energy ، صندلی هوشمند لندنی آشنا شوید!