تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

USB-IF در حال طی کردن قدم های خود به منظور تایید کابل های USB-C به خصوص می باشد.
شارژرهای USB بسیاری در دنیا وجود دارند، شما با یکی از این شارژرها درگیر می شوید که آن طور که باید کار نمیکند، و یا ممکن است اصلا کار نکند. انجمن مجریان USB (USB-IF )، پذیرش یک شارژر USB تایید شده و برنامه ی لوگو را اعلام کرده اند تا به ارائه ی شارژرهای USB برای دستگاه های سازگار با USB نوع C بپردازند.
لزوما این مسئله بدین معناست که بسیاری از شارژرهای USB در پیش رو، بر اساس مشخصات و ویژگی های خود تایید می شوند، بلکه این مسئله به معنای کاهش تعداد مصرف کنندگان شارژرهایی است که لازم است آن را با خود حمل کنند، بنابراین این مسئله در نهایت به معنای کاهش ضایعات الکترونیکی در محل دفن زباله ها است که می تواند نتایج متفاوتی را به همراه داشته باشد. این تجهیزات این وعده را به همراه دارند که این روش کار می کند، با توجه به جف راونکرافت، مدیرعامل و COO شرکت USB-IF نیز به این نکته اشاره کرده است.
ضمانت نامه ها در زمان مناسب و با درنظر گرفتن بی نظمی های متفاوتی که در زمینه ی کابل های USB نوع C وجود دارد، ارائه می شوند، از جمله مهندسان گوگل ، بنسون لییونگ در حال آزمایش این مسئله به روش خود بوده است. پس از اینکه یک کابل USB-C مشکل دار به سوزاندن یکی از دستگاه های او منجر می شود، طبیعی است که در مورد کابل های USB نوع C که در حال استفاده از آن ها هستید و آن را از یک تولید کننده ی بسیار قدیمی خریداری  کرده اید، محتاط باشید. زیرا این یک کابل USB قدرتمندتر از 2.0/3.0  ارائه داده شده است، خطر بیشتر در زمانی وجود دارد که کابل نادرست خریداری شود. ضمانت نامه ها یا تاییدیه ها باید در چنین رویدادهایی کاهش پیدا کرده و یا حداقل امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.
همانند نوشته های رسمی USB-IF ، شارژرهای غیرسازگار می توانند خطری را برای قابلیت الکترونیکی به همراه داشته باشند، که شما احتمالا از آن ها به خوبی آگاهی دارید مخصوصا در صورتی که یک قطعه ی مشکل دار از این تجهیزات را خریداری کرده باشید که نه تنها به درستی شارژ را انجام نمی دهند، بلکه باعث می شوند دستگاه شما به شکل عجیب و غریبی رفتار کند. در این صورت شرکت ها تشویق می شوند تا شارژرهای خود را برای آزمایش کردن ارائه کنند تا بتوانند تاییدیه ی USB-IF را دریافت کنند، و این نوع تاییدیه ها می تواند خبر خوبی، تنها برای خریداران باشد.

برچسب هاUSB
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یافتن تجهیزات منطبق با USB-C: یک کار دشوار!